مشروح اخبار


» نقدی بر اظهارات آقای بزرگواری درباره نشست 20 آذر شیراز



با درود برامام (ره) و سلام بر شهدا وعرض ارادت و اطاعت محض ازولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای

پس از برگزاری نشست همفکری و هم اندیشی دلسوزان و بزرگان شهرستانهای غیوروشهید پرور کهگیلویه ،بهمئی،چرام،لنده در شهر شیرازومتعاقب آن موضع گیری های نماینده محترم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی ،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی بر خود لازم دانستم به عنوان یک جوان دانشجو، اصولگرا سربازنظام وانقلاب و عاشق دیار و مردمم در مورد این اظهارات نکاتی را متذکر شوم


سیدمحمد امین موسوی سادات

باسمه تعالی

با درود برامام (ره) و سلام بر شهدا وعرض ارادت و اطاعت محض ازولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای

پس از برگزاری نشست همفکری و هم اندیشی دلسوزان و بزرگان شهرستانهای غیوروشهید پرور کهگیلویه ،بهمئی،چرام،لنده در شهر شیرازومتعاقب آن موضع گیری های نماینده محترم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی ،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی بر خود لازم دانستم به عنوان یک جوان دانشجو، اصولگرا سربازنظام وانقلاب و عاشق دیار و مردمم در مورد این اظهارات نکاتی را متذکر شوم .

اولین سوال بنده به عنوان یک جوان دانشجو ازاقای بزرگواری این است که اصولگرایی از نظر شما داری چه مفهومی می باشد؟ ایا اصولگرایی غیر از این است که همه کسانی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی اعتقاد دارند و در این چارچوب عمل و فعالیت میکنند در حوزه اصولگرایی و دایره اصولگرایی قرار می گیرند ؟ کدام یک از حاضران در نشست دلسوزانه شیرازبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، قانون اساسی واصل مترقی ولایت مطلقه فقیه اعتقاد قلبی و عملی ندارند ؟که شما آنها را اصولگرا نمیدانید تا جایی که حافظه حقیر یاد میکند این است که اصولگرایی به معنای همان جناح راست می باشد. برادر بزرگواری من از وقتی به یاد دارم مرم شهرستان های عزیزمان اصولگرایی و جناح راستی بودن را با نام حاج آقا تقوی، موحد و کریمیان..... می شناسند  ایا غیر از این است ؟ چطور است که شما حالا اکنون این افراد و شخصیت ها را حتی راست سنتی هم نمی دانید ؟

شما در جای جای این صحبت هایتان به دنبال توهین و تخریب جناب اقای موحد بوده اید هر چه با خود اندیشیدم دلیلی برای این همه توهین و بی احترامی شما نسبت به ایشان پیدا نکردم جزاینکه شاید خدای نکرده شما از ان ترس دارید که ممکن است ایشان در انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کند و باز هم ایشان مثل همیشه با رای قاطع مردم مواجه شود ،امیدوارم که موضع گیری هایتان بر این مبنا نباشد... آقای بزرگواری شما در موضع گیری اخیرتان اشاره به یکی از افراد دانشگاهی که در دوره قبلی کاندیدادی مجلس بوده و به قول شما یک نه تاریخی از مردم کهگیلویه شنید و استدلال کردید چون ایشان در دوره قبلی رای نیاورد بهتر است در انتخابات این دوره نیز شرکت نکند پس چطور زمانی که شما در انتخابات شرکت کردید و باز هم به قول خودتان یک نه تاریخی از مردم گرفته اید ، ولی باز هم کاندیدای مجلس شده اید. نکند برای شما اشکال ندارد و صحبت هایتان فقط مال دیگران هست و خود شما نیازی نیست که به توصیه های و صحبت های خود عمل کنید .

آقای بزرگواری مگر شما سخنگوی شورای نگهبان هستید که در مورد رد یا تائید کاندیدا نظر می دهید ؟آقای موحد دوره قبل از سوی شورای نگهبان به هر دلیلی صلاحیت ایشان احراز نشدکه شاید از سوی شورای محترم نگهبان مصلحتی بوده و خود حاج موحد از ان جایی که خود را فرزند نظام وانقلاب و سرباز کشور می دانست بدون هیچ گونه اعتراضی به رای شورای محترم نگهبان گردن نهاد و از اطرافیان خود خواست که هیچ حرفی نزنند که مبادا دشمن سوءاستفاده ای کند،چون برای امثال موحد انچه مهم است نظام و انقلاب هست نه بودن موحد در قدرت،که نشان از عمق اردت ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اطاعت پذیری محض ایشان از رهبر فرزانه انقلاب است که حاضر نیست به خاطر خود کوچکترین حرفی گفته شود که دشمن سوءاستفاده کند.ولی فراموش نکنیداقای موحد 5دوره با تائید صلاحیت از سوی همین شورای نگهبان نماینده مردم در مجلس بوده اند حالا اینکه دوره قبل بنا به مصلحت یا هر دلیل دیگه ای صلاحیت ایشان احراز نشده دلیلی برای اینکه حتما در این دوره نیز صلاحیت ایشان احراز نشود نیست که شما در مقام سخنگوی شورای نگهبان چنین سخن برانید.

 بنده به عنوان یک جوان بسیجی حزب اللهی برای هر شخصی که لحضه ای از عمر خویش را در جبهه های حق علیه باطل گذرانده باشد احترام و ارزش زیادی قائلم و دست تک تک انها را نیز می بوسم ولی آقای بزرگواری چه کسی گفت ملاک اصولگرایی وراست سنتی بودن آفتاب جبهه به صورت خوردن می باشد اقای بزرگواری چند نفر را می شناسید که جانباز جنگ هستند و الان شما از مخالفان سرسخت انها هستید در مقابل چه افرادی هستند که الان سردمدار واقعی اصولگرایی هستند وهم شما وهم من احترام ویژه ای برایشان قائل هستیم و لی به قول شما آفتاب جبهه هم به صورتشان نخورده است .

آقای بزرگواری مگر آقای هاشمی که شما اقای موحد را به خاطر دیدار با ایشان تخریب می کنید ،در هر 8سال دفاع مقدس نبود، مگر جانشین فرماندهی کل قوا نبود، مگر میر حسین موسوی(از سران فتنه)نخست وزیر جنگ نبود پس باید به اینها هم گفت راست سنتی و اصولگرا ؟ هر چند فرد مورد نظرشما(حجت اللاسلام  موحد) اتفاقا آفتاب جبهه خورده است ودرمتن جنگ در یکی از مهمترین مسئولیت ها به عنوان دادستان استان خوزستان نیز بوده اند و به عنوان رزمنده و بسیجی هم در جبهه های جنگ حضور داشتند.

پس ببینید آقای بزرگواری اصولگرایی و راست سنتی بودن به آفتاب جبهه خوردن نیست خواهشا سفسطه نکنید من برای شما به عنوان یک سید، یک روحانی و نماینده مردم در مجلس احترام ویژه ای قائلم ولی از شما هم انتظار دارم که جوری صحبت نکنید که خدای نکرده کسی چنین برداشتی بکند که شما از الان به جای فکر کردن به مشکلات مردم ومنطقه از ترس اینکه در دوره بعدی اقای موحد یا شخص دیگری غیر از شما رای بیاورد از الان شب وروز نداشته باشید و تمام هدف و برنامه هایتان جهت تخریب وجهه و شخصیت ایشان باشد نه رسیدگی به امر مردم و منطقه .

مگر شما نمی گوئید هدفتان خدمت است پس نگران چه چیزی هستید کسی که بخواهد و هدفش خدمت باشد سنگرش فرقی نمی کند ،صندلی نمایندگی  ،محراب ومنبر مسجد یا یک سرباز برای دفاع از میهنش می جنگد ،برای او فقط خدمت مهم است.

آقای بزرگواری مگر شما خود را اصولگرای واقعی و پیرو راستین امام خامنه ای نمی دانید ،همان کسی که در اواخر دوران ریاست جمهوریش می گوید اگر بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری امام به من بگوید برو مسئول عقیدتی یک پادگان در استان سیستان و بلوچستان می گوید با جان و دل قبول میکنم شما پیرو چنین رهبری هستید یا نه؟

آقای بزرگواری کدامیک از حاضران در نشست شیراز در فتنه 88که ظلم بزرگی به نظام وانقلاب و رهبری بودند حظور داشته یا آن را تائید کردند ؟اقای بزرگواری مگر شما مطیع امام خامنه ای نیستید همان کسی که می فرماید (جذب حداکثری برای نظام وانقلاب ودفع حداقلی)کدام یک از حاضران در این نشست را می شناسید که سیاستی غیر از جذب حداکثری و دفع حداقلی را اتخاذ کرده باشند ؟

اقای بزرگواری بنده به عنوان یک کهگیلویه و بویراحمدی به خود می بالم که مردم از اذربایجان تا سیستان از گرگان تا بندرعباس از سراسر ایران اسلامی چه زمانی که اقای موحد نماینده مجلس بوده اند چه الان که ایشان مسولیتی ندارند وی را به عنوان مامن وپناهگاه خود می دانند و از هر جای ایران هر انسان مستضعف و محروم وزجر کشیده ای که به سمت تهران رهسپار می شود بعد از خدای متعال به امید کمک و یاری اقای موحد می باشد و از انجایی که موحد زاده روستا و منطقه محروم بوده ودرد محرومیت را چشیده بدون غرور با تواضع وفروتنی مشکلات انان رابا جان ودل گوش داده و با نهایت تلاش سعی در کمک و یاری انان دارد. اقای بزرگواری شما می دانید می شود با یک عدد شکلات دل کودکی را بدست اورد، شکلاتی که شاید از نظر من و شما بی ارزش وبی اهمیت باشد موحد با کاری که شاید از نظر من و شما کوچک و کم ارزش باشد ولی برای یک انسان مستضعف و محروم و زجر کشیده حکم ان شکلات را برای کودک دارد و این فرد را عاشق نظام و انقلاب می کند بیش از گذشته، چرا که ان شخص موحد را نمیبیند بلکه یک سید روحانی را میبیند که به اعتبار و ارزش جمهوری اسلامی کار مردم محروم و زجر کشیده را حل می کند کمااینکه شاید شما اگر برخوردی انجام دهید ممکن است شخصی را از نظام و انقلاب دفع و دور کنید و به عنوان یک دانشجو یاد اور می شوم در تک تک صحبت هایتان به این صحبت امام خامنه ای جذب حداکثری و دفع حداقلی توجه داشته باشید.

آقای بزرگواری شما چنین شخصی را مترسک خواندید به راستی در خلوت با خود بیاندیشید ایا ظلمی بزرگی به نظام وانقلاب ومردم شریف کهگیلویه وبویراحمد انجام ندادید که نماینده ومنتخبشان را مترسک خوانده اید در واقع شما مردم شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ، چرام ولنده را مترسک خوانده اید چرا که موحد(کسی که شما انرا مترسک خوانده اید )16سال نماینده ومنتخب همین مردم بود امیدوارم متوجه شده باشید چه حرف نابه جایی در حق مردم منطقه تان زده اید و شهامت این را داشته باشید که از مردم شریف کهگیلویه و بهمئی چرام و لنده که با مترسک خواندن نماینده و منتخبشان به شعور انان توهین کردید ،قبل ازانکه به موحد توهین کرده باشید عذر خواهی کنید.

اقای بزرگواری چرا شما از فتنه فقط وقتی به سود شما باشد استفاده میکنید مگر این صحبت اقای موحد نیست(9دی خواب فتنه گران را پریشان کرد) تفاوت شما با اقای موحد در مورد فتنه در این است که ایشان دنبال این بوده و هستند که از ظرفیت ملی خود برای حفظ انسجام و وحدت نیروها استفاده کنند و فرمایش امام خامنه ای (جذب حداکثری دفع حداقلی)را اجرایی کنند با رویکرد دوری و اجتناب و انزجار از فتنه و فتنه گران ومحکوم دانستن فتنه ولی شما فقط قصد دارید هرجایی می توانید از فتنه(امریکایی-اسرائیلی)به نام خود استفاده کنید و سود ببرید .

 شما فرمودید اقای موحد به پابوسی اقای هاشمی رفته اند اقای بزرگواری از هر شخصیتی انتظار و توقعی می رود شما نمی توانید خود رابا اقای موحد مقایسه کنیدوالبته مردم فهیم منطقه ما از شما هم چنین انتظاری نخواهند ایشان از سن جوانی در متن انقلاب بوده ودر مهمترین نهاد کشوربه امر قضاوت پرداخته ، 20سال نماینده مجلس بوده اند ،نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس بوده اند از ایشان به عنوان یک شخصیت ملی انتظار می رود که در مواقع حساس و مهم کارهایی انجام دهند که شاید برخلاف خواسته قلبی خود ایشان باشند در دوره ای که شما با اظهاراتی که از نظر اینجانب درست ولی متاسفانه با ادبیاتی که به بدترین شیوه ممکن به کار بردید و باعث دعوا و جدل سیاسی شد اقای موحد برحسب وظفه ذاتی اش باید اتش این فتنه و بحث جدل را خاموش می کرد که با یک دیدار هوشمندانه ادبیات نابجای شما را اصلاح و از یک فتنه و جدل و بحث سیاسی جلوگیری کرد که از شما انتظار داشتیم به خاطر این حرکت از ایشان تقدیر و تشکر کنید نه اینکه .....

اقای بزرگورای مگر مدتی بعد از دیدار آقای موحد، ایت الله موحدی کرمانی نماینده سابق ولی فقیه درسپاه ،امام جمعه موقت تهران ، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با جمعی از روحانیون کرمان به ملاقات اقای هاشمی نرفتند؟مگر نه این است که بسیاری از شخصیت ها و رجل سیاسی هر روز با آقای هاشمی ملاقات دارند؟ یعنی آنها هم به پا بوسی میروند؟البته شاید درک شما از ملاقات های سیاسی پابوسی باشد و همان ضرب المثل معروف که می گوید(کافر همه را به کیش خود پندارد) مصادق شما باشد.

اقای بزرگواری شما که این همه دم از نظام وانقلاب و دوری از فتنه و فتنه گر می زنید چرا بدون شناخت با  شبکه های بیگانه مصاحبه کردید واطلاعاتی را به انها دادید و دل دوستداران نظام و انقلاب را رنجانیده اید ایا به راستی مصاحبه کردن اینقد لذتبخش است .

درپایان از شما عاجزانه خواهشی دارم تا جایی که یاد دارم و ازنیز پدرانمان نقل شده است مردم منطقه مان همیشه در کنار هم با صفا و صمیمیت زیسته اند . اختلافات قومی وطایفه ای نبوده است،  اقای موحد از سادت امام زاده محمود هستند ولی همیشه در انتخابات اگر اقبال و رای ایل طیبی ،بهمئی ،تامرادی، اولاد میرزاعلی، طاس احمدی، دشمن زیاری ،زنگوایی و تامرادی ،چرامی،بویر احمدی اگر بیشتر نبوده کمتر هم نبوده زمانی را به یاد دارم که سادت امام زاده علی  رای و اقبالشان بیش از سادات امام زاده محمود به اقای موحد بوده است، این بدین معناست که مردم منطقه ما همه با هم برادرند و برایشان طایفه و قبیله معنی ندارد چرا می خواهید تفرقه قومیتی و طائفه ای به راه بیاندازید برای ما طیبی بهمئی دشمن زیاری ،زیلایی ،تامرادی، طاس احمدی،چرامی، بویر احمدی ، سادات امام زاده علی دیگر سادات دیگر اقوام و طوائف فرقی ندارد همه با هم برادر و در کنار همیمم و همه عزیز وقابل احترام هستند خواهش میکنم استدعا میکنم عاجزانه میخواهم بحث قومیتی را به این شهرستانها نکشانید این مردم زجر کشیده و محروم و مستضعف را وارد چنین بازی های سیاسی نکنید من از هم اکنون به شما میگوئیم این بازی خطرناکی است که شروع کردید عاجزانه میخواهم که با مردم خودتان چنین بازی را ادمه ندهید و اگر تا الان قصد چنین کاری رادا شته اید از ان دست بردارید چرا که دودش در چشم همه خواهد رفت.

"ودر پایان دعا میکنم که خداوند از ما بگیرد هر آنچه ما را از خدا می گیرد.""

توجه:مطلب فوق از جمله یاداشت های مخاطبین راک نیوز میباشد که انتشار آن به معنی تایید یا تکذیب آن نبوده وشما میتوانید نظرات خود را دراین زمینه ارسال فرماید



تاریخ انتشار : 9 دی 1393, 01:17



» اخبار مرتبط:

  • بزرگواری :نماینده اسبق گچساران دنبال اختلاف بین من وآقای موحد است!
  • مردم سواری نه ،مردم سالاری /حبیبی در چرام گفت
  • موحد در روز اول تبلیغات هم تشویق شد /هم محکوم به کم کاری
  • امید به اردوگاه طرفداران موحد لبخند زد
  • نماینده مردم کهگیلویه از حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22بهمن تشکرکرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • ارشيا

    • 9 دی 1393 09:04
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    موحد از بزرگواري بدتره.احساسي حرف نزن دو تاش مالي نيستن موحدفقط كارشخصي انجام ميداد اين بزرگترين خيانت به راي مردم بود
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟