مشروح اخبار


» شهیدان را شهیدان می شناسند/قدرت‌الله دادگری به خیل عظیم شهدا پیوست



بعد از 4 ماه مفقود الاثری سرانجام با اعلام صلیب سرخ به عنوان اسیر معرفی شد و پس از 3 سال تحمل اسارت سرانجام در شهریور 1364 به آغوش خانواده‌اش برگشت و به کسوت معلمی در آموزش و پرورش لنده پرداخت.

این شهید والا مقام سرانجام بعد از 30 سال تحمل رنج و شدت محرومیت با 65 درصد جانبازی سحرگاه امروز به درجه رفیع شهدا نائل و به خیل یاران خود پیوست....


به گزارش راک نیوز به نقل از فارس  پیش از ظهر امروز آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس، قدرت‌الله دادگری جانباز 65 درصد در سن 53 سالگی به دلیل شدت جراحات به خیل عظیم شهدا نائل آمد.

شهید قدرت الله دادگری در سال 1337 در روستای ایدنک از توابع بخش لنده چشم به جهان گشود و دوران کودکی را در این روستا و دوران تحصیل ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در شهر لنده گذراند، سپس با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه حق علیه باطل شتافت.

وی در سال 1361 در عملیات رمضان در منطقه عین خوش بعد از ساعت‌ها استقامت مجروح و شیمیایی و سپس به دست مزدوران عراقی اسیر و به اسارت برده شد.

شهید دادگری بعد از 4 ماه مفقود الاثری سرانجام با اعلام صلیب سرخ به عنوان اسیر معرفی شد و پس از 3 سال تحمل اسارت سرانجام در شهریور 1364 به آغوش خانواده‌اش برگشت و به کسوت معلمی در آموزش و پرورش لنده پرداخت.

این شهید والا مقام سرانجام بعد از 30 سال تحمل رنج و شدت محرومیت با 65 درصد جانبازی سحرگاه امروز به درجه رفیع شهدا نائل و به خیل یاران خود پیوست.

پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز ساعت از دهدشت به سمت لنده تشییع و در گلزار شهدا این شهر به خاک سپرده می شود.



تاریخ انتشار : 10 تیر 1391, 19:03



» اخبار مرتبط:

  • پيوستن جانبازي ديگر به جمع همرزمانش
  • شهادت 2 جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها درد و رنج
  • خدا حافظ ای دردها /جهانبخش داورپناه به جمع یاران شهیدش پیوست
  • پیکر جانباز شهید داورپناه فردا در دهدشت تشییع می‌شود
  • شهدای گمنام در آغوش مردم لنده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟