مشروح اخبار


» "دانش آموز "گزینه فرمانداری دنا



وی مشخص شدن سرانجام وضعیت فرمانداری شهرستان دنا را منوط به تصمیم نهایی وزارت کشور تا هفته آینده عنوان و تاکید کرد که در صورت توافق وزارت کشور با رفتن آقای پیوند برای ادامه تحصیلات و یا منصرف کردن وی از ادامه تحصیلات، اقداماتی را باید انجام داد...

به گزارش راک نیوز به نقل از ایلنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که سرانجام» مرادعلی پیوند «فرماندار کنونی شهرستان دنا که گفته می‌شود بدلیل ادامه تحصیلات مجبور به خداحافظی از مسوولیت فرمانداری این شهرستان است به کجا انجامید؟ هم خاطرنشان کرد: برای ادامه مسوولیت آقای پیوند در سمت فرمانداری دنا با وزارت کشور در حال رایزنی هستیم.

نیکزاد ثمری افزود: آقای پیوند اصرار دارد که برای ادامه تحصیلات از این مسوولیت خداحافظی کند و مجموعه وزارت کشور معتقدست ایشان باید در مسوولیت فرمانداری دنا بماند و به فعالیت خود ادامه دهد.

وی مشخص شدن سرانجام وضعیت فرمانداری شهرستان دنا را منوط به تصمیم نهایی وزارت کشور تا هفته آینده عنوان و تاکید کرد که در صورت توافق وزارت کشور با رفتن آقای پیوند برای ادامه تحصیلات و یا منصرف کردن وی از ادامه تحصیلات، اقداماتی را باید انجام داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر آقای پیوند از ادامه تحصیلات در شرایط کنونی منصرف شوند بدون شک خود به ادامه مسوولیتش می‌پردازد و اگر از این تصمیم منصرف نشد نیز گزینه جدیدی برای این مسوولیت منصوب می‌شود.

نیکزاد ثمری، از معرفی» حمید دانش آموز «معاون سیاسی فرماندار شهرستان بویراحمد به وزارت کشور برای جایگزین احتمالی فرماندار شهرستان دنا خبرداد.

وی گفت: ما آقای دانش آموز را که از نیروهای توانمند و خوب مجموعه وزارت کشور است را به این وزارتخانه معرفی و منتظر تصمیم نهایی خود آن وزارتخانه در این ارتباط هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شرایط کنونی این انتصابات در استان صورت می‌گیرد و هنوز بر روی تغییر مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدماتی برنامه خاصی نداریم.



تاریخ انتشار : 11 تیر 1391, 00:47



» اخبار مرتبط:

  • اسدی سرپرست فرمانداری دنا شد
  • فرماندار شهرستان دنا از سمت خود کناره گیری کرد
  • باحکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار شهرستان دنا منصوب شد
  • گزینه های احتمالی فرمانداری شهرستان دنا
  • عجیب ترین تودیع ومعارفه در کهگیلویه وبویراحمد/آقای استاندار دولت شما تمام شد!!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟