مشروح اخبار


» کسب رتبه اول کمیته امداد استان در اجرای طرح های اشتغال زایی در کشور



سیدغلامرضا متقی در نشست شورای مدیران و مدیران کمیته امداد شهرستان های استان، گفت: رویکرد اساسی کمیته امداد بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان است و در حال حاضر اثربخشی ..


کهگیلویه و بویراحمد- کمیته امداد استان در بحث اجرای طرح های اشتغال زایی در کشور رتبه اول را کسب کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از کسب رتبه اول کمیته امداد استان در زمینه اجرای طرح های اشتغال زایی برای مددجویان در هشت ماهه سال جاری در بین کمیته امداد 32 استان کشور خبر داد.

به گزارش  راک نیوز به نقل از  اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، سیدغلامرضا متقی در نشست شورای مدیران و مدیران کمیته امداد شهرستان های استان، گفت: رویکرد اساسی کمیته امداد بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان است و در حال حاضر اثربخشی طرح های اشتغال این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان بر همگان مشخص می باشد.

وی افزود: کمیته امداد استان در هشت ماهه اول سال جاری از میان کمیته های امداد 32 استان کشور مقام اول اشتغال و خودکفایی را به خود اختصاص داده است.

متقی اظهار داشت: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع تعداد یک هزار و 724 طرح اشتغال زایی با اعتبار 15 میلیارد تومان برای مددجویان اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کسب این رتبه را مرهون تلاش همه امدادگران عنوان کرد و گفت: امید است که با برنامه ریزی و همکاری همگانی بتوانیم این رتبه را حفظ نموده و فقر و نیازمندی را در جامعه کاهش دهیم.

عنایت رحیمی نیا معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه اشتغال در خصوص اجرای طرح های اشتغال، آموزش های لازم در این راستا و کاریابی های صورت گرفته، گفت: از طرح های اجرا شده در سطح شهرستان های استان، شهرستان باشت با 228 طرح اجرایی مقام اول و شهرستان بهمئی با 251 طرح اجرا شده از نظر اجرای طرح نسبت به جمعیت مقام دوم را کسب کردند.

 

 



تاریخ انتشار : 20 دی 1393, 10:17



» اخبار مرتبط:

  • کهگیلویه و بویراحمد جزو ضعیف ترین استان های کشور در جذب اعتبارات اشتغالزایی
  • استقرار اداره کمیته امداد در بخش سوق وسرفاریاب
  • اداره کمیته امداد لنده به مدیریت تبدیل می‌شود
  • مهلت ثبت‌نام استخدام در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد
  • پرداخت 133 میلیون ریال کمک شهریه به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چرام
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود