مشروح اخبار


» ملاقات عمومی فرماندار گچساران به دوشنبه‌ ها موکول شد



فرماندار گچساران از برگزاری دیدار مردمی در محل اجتماعات فرمانداری خبر داد و گفت: ملاقات‌های عمومی و مردمی در راستای روان‌سازی و رسیدگی به مشکلات مردم با نگاه اثر‌بخش انجام می‌شود. رحیمی از تغییر زمان‌های ملاقات عمومی از


عبدالرحیم رحیمی فرماندارشهرستان گچساران با بیان اینکه مردم در حکومت اسلامی ولی نعمتان مسئولان هستند، گفت: پست‌ها و منصب در نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگر خدمت و امتحانی مهم برای افراد به شمار می‌رود.

به گزارش راک نیوز از دوگنبدان ؛ وی تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات مردم همیشه موانع اداری نداشته و در بسیاری از مواقع با تعامل و همکاری برخی دستگاها و نهادها به سادگی برطرف می‌شود.

فرماندار گچساران از برگزاری دیدار مردمی در محل اجتماعات فرمانداری خبر داد و گفت: ملاقات‌های عمومی و مردمی در راستای روان‌سازی و رسیدگی به مشکلات مردم با نگاه اثر‌بخش انجام می‌شود. رحیمی از تغییر زمان‌های ملاقات عمومی از یک‌شنبه به دوشنبه خبر داد و عنوان کرد: ملاقات‌های عمومی فرمانداری گچساران از روز یکشنبه به دوشنبه تغییر یافته است.

وی با بیان این‌که همواره در بازدیدها، سفرها و ملاقات با مردم در اماکن عمومی پاسخگوی مشکلات مردم هستیم، اظهار کرد: در ملاقات عمومی با مردم با نگاه برطرف شدن مشکلات به صورت چهره به چهره آماده پاسخگویی به مردم هستیم. سعه صدر و بردباری باید از خصیصه‌های مهم مسئولان در برابر ارباب رجوع باشد.



تاریخ انتشار : 23 دی 1393, 09:26



» اخبار مرتبط:

  • فرمانداری که پای درد دل شهروندان نشست+تصاویر
  • ارائه سوئیت‌‌های «ملاقات شرعی» در گچساران
  • تذکرفرماندارگچساران : توان پیگیری مطالبات خود را از مدیران کل داشته باشید
  • بازدید سرزده فرماندارگچساران از روستای آب توت
  • احداث پارکینگ طبقاتی در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟