مشروح اخبار


» تذکرفرماندارگچساران : توان پیگیری مطالبات خود را از مدیران کل داشته باشید



 فرماندار گچساران عصر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک به مناسبت هفته روابط عمومی، اظهار کرد: امروزه روابط عمومی پل ارتباطی میان افراد جامعه و سازمان‌ها و نهادها بوده  به همین دلیل اهمیت و ضرورت روابط عمومی، مردم‌داری و معرفی کردن دستگاه و مرکز ثقل اطلاعات و اخبار  است.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌های ادارات و نهادها باید به عنوان قلب تپنده یک اداره بوده و سبب پویایی و شکوفایی فعالیت‌های آن اداره باشد.

فرماندار گچساران با اشاره به نامه ارسالی به ادارات و نهادهای گچساران مبنی بر اعلام پروژه و طرح‌های در دست اقدام و اعلام نیاز به اعتبارات، خاطرنشان کرد: در نامه ارسالی به ادارات برخی از ادارات پاسخ مثبت داده و طرح‌ها و پروژه‌های خود را به فرمانداری اعلام کردند، اما تعدادی از ادارات هنوز پاسخی نداده‌اند.

رحیمی ابراز کرد: البته ما ملاک را بر این موضوع می گذاریم که شاید این ادارات طرح و پروژه‌ای نداشته و تمامی برنامه‌های خود را اجرایی کرده‌اند.

وی بیان کرد: یکی از ایرادات کمیته برنامه‌ریزی سال 92 ریز شدن اعتبارات بود که سبب سختی بررسی و پیگیری کار شده است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه مدیران ادارات و نهادها باید پیگیر اعتبارات خود باشند، گفت: مدیران ادارات و نهادها باید پیگیر اعتبارات خود از مدیران کل باشند و در احیای اعتبارات خود تلاش کنند.

رحیمی ادامه داد: مدیران باید پیگیر جدی اعتبارات بوده و محل مصرف اعتبارات تخصیص یافته را رصد کنند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه شاید بعضی از مدیران و رؤسای ادارات به دلیل برخی مسائل و ملاحظه‌کاری‌ها توان پیگیری مطالبات خود را از مدیران کل نداشته باشند، متذکر شد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز بر پیگیری مطالبات و اعتبارات ادارات توسط مدیران از مدیران کل تأکید کرده است.




تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1393, 23:28



» اخبار مرتبط:

  • تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی هستند
  • برای برخی مدیران پرونده ای درست می‌کنم که تا آخر عمرشان درگیر باشند
  • متأسفانه روابط عمومی‌های ادارات کهگیلویه شناختی از خبرگزاری‌های رسمی و سایت‌های محلی ندارند
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟