مشروح اخبار


» درعمليات تعقيب و گريز و شليک گلوله پليس؛کشف محموله تریاک در ورودی گچساران!



 راننده خودرو بازهم با بي توجهي به هشدارها و شليک هاي مأموران با سرعت و حرکات مارپيچي به سمت محور گچساران- شيراز تغيير مسير داد و در حالي که با حرکت به سمت خودروي پليس قصد زير گرفتن آنها را داشت، با شليک گلوله 6 لاستيک ديگر آن نيز پنجر شد.


به گزارش  راک نیوز ؛سردار "غلامعباس غلامزاده" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: درپي دريافت خبري مبني بر انتقال محموله اي مواد مخدر با يک دستگاه خودروي کاميون، شب گذشته دو تيم از مأموران پليس هاي مبارزه با مواد مخدر و امنيت عمومي شهرستان گچساران، در محور گچساران- ديلم تور ايست و بازرسي اجرا کردند.

غلامزاده گفت: مأموران حين کنترل خودروهاي عبور، کاميون مظنون را مشاهده کردند و دستور ايست به راننده آن دادند.

وي گفت: راننده کاميون با بي اعتنايي به دستور مأموران در حالي که قصد زيرگرفتن آنها را داشت از محل گريخت.

غلامزاده عنوان کرد: پس از بي نتيجه ماندن شليک هاي هوايي، مأموران با تيراندازي به سمت لاستيک هاي اين خودرو، چرخ هاي عقب آن را پنچر کردند.

وي افزود: راننده خودرو بازهم با بي توجهي به هشدارها و شليک هاي مأموران با سرعت و حرکات مارپيچي به سمت محور گچساران- شيراز تغيير مسير داد و در حالي که با حرکت به سمت خودروي پليس قصد زير گرفتن آنها را داشت، با شليک گلوله 6 لاستيک ديگر آن نيز پنجر شد.

فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد خاطر نشان کرد: بالاخره با اجراي طرح مهار و همکاري پليس راه شهرستان گچساران اين خودرو توقيف و راننده آن نيز دستگير شد.

غلامزاده گفت: مأموران در بازرسي از خودرو 39 کيلو و 300 گرم ماده مخدر ترياک که به طرز ماهرانه اي در آن جاسازي شده بود، کشف و ضبط کردند./منبع پليس، 



تاریخ انتشار : 3 بهمن 1393, 14:07



» اخبار مرتبط:

  • متهم با شليک پليس کشته شد
  • رد رشوه 20 ميليوني ماموران پليس آگاهي گچساران
  • کشف محموله قاچاق يک ميلياردي در ياسوج
  • كشف بيش از 198 کيلو گرم حشيش در کهگيلويه و بويراحمد
  • کشف نوشابه هايي با طعم ترياک
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟