مشروح اخبار


» كشف بيش از 198 کيلو گرم حشيش در کهگيلويه و بويراحمد



فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد ، از كشف و ضبط بيش از 198 کيلو گرم ماده مخدر از نوع حشيش توسط ماموران پاسگاه انتظامي تنگ سرخ اين شهرستان خبر داد.

به گزارش  راک نیوز به نقل از(ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد سردار عليرضا عادلي، افزود: مأموران پر تلاش پاسگاه انتظامي تنگ سرخ شهرستان بويراحمد ، حين كنترل خودروهاي عبوري در محور به يك دستگاه خودروي پژو 405 مشكوك شده و با رعايت نكات ايمني نسبت به توقف خودرو اقدام نمودند.

وی بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامي تنگ سرخ پس از توقيف و بازرسي از اين خودرو ميزان 198 کيلو و 940 گرم ماده مخدر از نوع حشيش كه در داخل خودرو جاسازي شده بود، را كشف و ضبط كردند.

فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد يادآور شد: متهمان جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و با قرار صادره مناسب روانه زندان شدند.

سردار عادلي اضافه کرد: اعتياد معضل فراگير در جامعه بوده و همگان در معرض تهديد مواد افيوني قرار گرفته اند و مبارزه با اين معضل و پديده نيازمند عزم همگاني بوده كه شايسته است مردم در نقاط مختلف استان در اين راه مشاركت و اطلاعات خود را به پليس با تلفن 110 در طول شبانه روز اعلام دارند.




تاریخ انتشار : 4 مرداد 1391, 14:54



» اخبار مرتبط:

  • دستگيري باند سارقان احشام در کهگيلويه و بويراحمد
  • رد رشوه 20 ميليوني ماموران پليس آگاهي گچساران
  • فروش مواد مخدر با تاکسي
  • جرائم خشن در کهگيلويه و بويراحمد صفر است
  • کشف تریاک در بطری نوشابه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟