مشروح اخبار


» جرائم خشن در کهگيلويه و بويراحمد صفر است



با بيان اين مطلب که اساسي ترين وظيفه پليس ، پيشگيري از وقوع جرم است، افزود:براي جلوگيري از وقوع هر گونه جرم...


راک نیوز- فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد گفت:ميزان جرائم خشن در اين استان صفر است و ميزان وقوع برخي از جرائم در کهگيلويه و بويراحمد نسبت به ساير استان هاي کشور پايين است.

سردار "عليرضا عادلي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با بيان اين مطلب که اساسي ترين وظيفه پليس ، پيشگيري از وقوع جرم است، افزود:براي جلوگيري از وقوع هر گونه جرم ، پيشگيري مهم است و براي اين کار بايد به خواستگاه هاي وقوع جرم توجه بيشتري شود.

وي اظهار کرد:پيشگيري ، سخنراني صرف نيست و کساني که مي گويند تنها با حرف زدن و سخنراني مي توان از وقوع جرم جلوگيري کرد در اشتباه به سر مي برند چراکه پيشگيري به معناي کنترل عوامل زمينه ساز ناهنجاري ها و جرم است.

فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد تصريح کرد:بيشتر مجرمان يا بي سواد هستند و يا تحصيلات آنها کمتر از سيکل است و خيلي کم اتفاق افتاده که مجرم تحصيل کرده داشته باشيم.

سردار عادلي بيان کرد:علت بيشتر جرائم در استان مشکلات اقتصادي و نداشتن شغل است و هر مجرمي را دستگير مي کنيم دليل ارتکاب جرم خود  را نداشتن شغل و بيکاري عنوان مي کند و به همين دليل از مسوولان متولي اشتغال مي خواهيم که توجه جدي به ايجاد اشتغال داشته باشند.

وي ادامه داد:جرائم خرد همچون سرقت از ساختمان هاي نيمه تمام و در حال ساخت،داخل خودرو و پل هاي روي جدول در استان کهگيلويه و بويراحمد در حال افزايش است که بايد مردم و صاحبان اموال از اموال خود بهتر محافظت کنند.

وي تاکيد کرد: امنيت پايدار در گروه تعامل فعالانه و هماهنگ دستگاه هاي اجرايي ،رسانه ها و مشارکت مردمي است و اين همکاري از جايگاه کليدي برخوردار است.

فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد در زمينه وضعيت نزاع هاي دسته جمعي و فردي در استان اضافه کرد:با تاليف و ترجمه تعدادي کتاب،ارائه مقالات، فرهنگ سازي از طريق رسانه ها و مطبوعات و برگزاري همايش ها نزاع هاي دسته جمعي درسطح استان کاهش پيدا کرده است.

سردار عادلي اظهارداشت: رويکرد پيشگيرانه و فرهنگي مهم‌ترين محور ماموريت‌هاي پليس در برقراري امنيت اجتماعي و ايجاد محيطي امن و آرام است.

اين مقام انتظامي مبارزه با تجهيزات ماهواره‌اي، مبارزه با بدحجابي، برخورد با اراذل و اوباش و مبارزه با قاچاقچيان موادمخدر را از اولويت‌هاي کاري اين پليس در سال 92 برشمرد و گفت: پليس استان از ابتداي امسال با عزمي جزم در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي گام خواهد برداشت.



تاریخ انتشار : 17 فروردین 1392, 22:52



» اخبار مرتبط:

  • سه سارق و زورگیر مسافر نما در یاسوج دستگیر شدند
  • دستگيري شرور روستاي چين
  • دستگيري باند سارقان احشام در کهگيلويه و بويراحمد
  • كشف بيش از 198 کيلو گرم حشيش در کهگيلويه و بويراحمد
  • کاهش 42 درصدي تصادفات فوتي در کهگيلويه و بويراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟