مشروح اخبار


» مدیر کمیته امداد شهرستان لنده منصوب شد



طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد بشیر بصیری به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان لنده معرفی و منصوب شد.


طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد بشیر بصیری به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان لنده معرفی و منصوب شد.

به گزارش راک نیوز از لنده ؛ پیش از ظهر امروز در آئین معارفه مدیر جدید کمیته امداد شهرستان لنده  مدیر سابق کمیته امداد شهرستان لنده با بیان اینکه مسئولان باید همیشه آمادگی خدمت‌رسانی به جامعه را داشته باشند، گفت: ما در طول مسئولیت خود لحظه‌ای درنگ نکردیم و اکنون بدون غفلت از محرومان، مسئولیت را به سرانجام رسانده‌ایم و امیدواریم دیگران هم بتوانند بهتر از گذشته در ارائه خدمات تلاش کنند.

دوستی در ادامه افزود: پست‌های امروزی به یک کالا تبدیل شده‌اند و در بازار به راحتی یافت می‌شوند ولی باید بدانیم که آن کس که بتواند رضایت خدا و خلق خدا را به دست بیاورد می‌تواند بگوید در کار خود موفق شده‌ است.

وی در ادامه یادآور شد: بیش از 850 طرح خودکفایی، پنج برابر شدن توافقنامه مشارکت، پرداخت بیش از یک‌هزار و 450 فقره وام قرض‌الحسنه، 12 میلیون تومان صرفه‌جویی مالی تشکیلاتی، احداث چهار خانه بهداشت (برآورد اولیه 70 میلیون تومانی و هزینه تمام شده 48 میلیون)، ساماندهی مستمری‌بگیران و ... از مهمترین خدمات کمیته امداد در سال‌های اخیر است.

در ادامه بشیر بصیری مدیر جدید کمیته امداد شهرستان لنده گفت: مردم لنده پرچمدار و میراث‌دار فرهنگ، تدین و هنر در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی افزود: در راستای تکریم مددجویان کمیته امداد و اجرای سیاست‌های راهبردی در خصوص توانمندسازی این قشر آسیب‌پذیر حرکت خواهیم کرد.

مدیر جدید کمیته امداد شهرستان لنده تصریح کرد: اشتغال‌زایی و ارتباط با خیرین و استفاده از ظرفیت‌های موجود شهرستان از برنامه‌های اصلی این نهاد برای ارائه خدمات به مردم خواهد بود.

بصیری خاطرنشان کرد: توسعه شبکه‌های مردم‌نهاد و ارتباط با رسانه را به عنوان یک وظیفه دنبال خواهم کرد.

 



تاریخ انتشار : 11 بهمن 1393, 20:28



» اخبار مرتبط:

  • اداره کمیته امداد لنده به مدیریت تبدیل می‌شود
  • 4 انتصاب در کهگیلویه وبویراحمد /ازگچساران ودهدشت تا قلعه رئیسی ولنده+جزئیات
  • کسب رتبه اول کمیته امداد استان در اجرای طرح های اشتغال زایی در کشور
  • پرداخت وام‌های معوق خوداشتغالی به مددجویان گچسارانی
  • توزیع پوشاک رایگان در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟