مشروح اخبار


» سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به استان/عذرخواهی استانداراز معاون رئیس جمهور!



نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و مدیران ارشد اجرائی استان برگزار شد.

موسی خادمی استاندار کهگیلویه در این نشست با..


نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و مدیران ارشد اجرائی استان برگزار شد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ موسی خادمی استاندار کهگیلویه در این نشست با تبریک ایام‌الله دهه فجر و تشکر از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یک درصد جمعیت و وسعت و ۲۵ درصد نفت و ۱۰ درصد آب کشور را به خود اختصاص داده است و گونه‌های گیاهی و عرصه‌های طبیعی و جنگلی این استان کم‌نظیر است.

خادمی به خاطر محدویت‌ها و کمبودهای که در پرواز استان وجود دارد از معاون رئیس جمهور عذرخواهی کرد و گفت: سفر به کهگیلویه و بویراحمد بسیار سخت است و باید از چند استان عبور کنیم.

ارشد ترین مسئول اجرایی دولت دراستان  با انتقاد از وضعیت فرودگاه یاسوج گفت: هواپیماهای بخصوصی می‌توانند در این فرودگاه بنشینند و در جاده‌های ریلی هم هیچ بهره‌ای نبرده‌ایم.

استاندارکهگیلویه وبویراحمد  به حضور مردم استان  در تمام صحنه‌های دفاع از ولایت، انقلاب و ارزش‌های آن اشاره کرد و از معاون پارلمانی رئیس جمهور خواست تا برای مدت محدودی برای رفع محرومیت و کمبود زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری را به استان کهگیلویه و بویراحمد سوق دهند.

گفتنی است دکترخادمی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد از سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به استان خبر داد.



تاریخ انتشار : 23 بهمن 1393, 02:42



» اخبار مرتبط:

  • عزل دوتن از روسای دانشگاه پیام نور +معاون یک مرکزدانشگاهی
  • همزمان با دهه ی فجرافتتاح 5پروژه پیام نور دراستان
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ها درکهگیلویه و بویراحمداعلام شد
  • لغو حکم برخی مدیران و مشاورین استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • خواسته مشترک چهره های دانشجویی:استاندار از دکتر رمضانی حمایت کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟