مشروح اخبار


» موشک‌باران پایگاه‌های فرضی دشمن



موشکباران اهداف پایگاههای شبیه سازی شده دشمن در کویر سمنان با شلیک موفق دهها فروند موشک دوربرد شهاب ۳ و موشک های میان برد و کوتاهبرد انجام شد.
 به گزارش راک نیوز به نقل از مهر، به رزمایش پیامبر اعظم ۷ ، صبح امروز سه شنبه با حضور جمعی از فرماندهان کل سپاه شلیک انواع موشک های دوربرد میان برد و کوتاهبرد نیروی هوای فضای سپاه در دومین روز از رزمایش انجام شد و شلیک موشک ها و اصابت آنها به اهداف از پیش تعیین شده در کویر سمنان با موفقیت صد در صد انجام گرفت.

در این رزمایش از موشک های شهاب ۱ ، شهاب ۲، شهاب ۳ ، فاتح ، قیام ، تندر و خلیج فارس ، و زلزال استفاده شد و این موشک ها از سراسر نقاط کشور به سمت پایگاههای نظامی دشمن که در کویر سمنان شبیه سازی شده بود شلیک شد.
همچنین در دومین رزمایش سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه ، سردار حجازی معاون ستاد کل نیروهای مسلح ، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه ، سردار کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و جمعی از فرماندهان سپاه حضور داشتند.

در پایان دومین روز این رزمایش که در منطقه عملیاتی جنوب کویر لوت تا کویر سمنان برگزار شد جنگنده های سپاه با پرواز بر فراز کویر سمنان و لوت اهداف از پیش تعیین شده را موشکباران کردند.



تاریخ انتشار : 13 تیر 1391, 11:44



» اخبار مرتبط:

  • سپاه یک فروند پهپاد بیگانه را به زمین نشاند
  • اسرائیل مسئولیت شلیک موشک‌ در مدیترانه را به عهده گرفت
  • برگزاری رزمایش 10 هزار نفری در کهگیلویه و بویراحمد
  • هدف پهپاد آمریکایی شناسایی زیرساخت‌های نظامی و اقتصادی ایران بود
  • فوری// آغاز حمله نظامی به سوریه! + در حال تکمیل
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟