مشروح اخبار


» چنددرصد دانشجویان کهگیلویه وبویراحمدتجربه مصرف موادمخدر دارند



دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه ها و مدارس یک ضرورت است.

رضایی با بیان این که این آمار تکلیف


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک و هشت صدم درصد از دانشجویان این استان معادل هفت هزار و 200 نفر تجربه مصرف مواد مخدر دارند.

 

به گزارش راک نیوز از گچساران، سید ناصر رضایی روز چهارشنبه در همایش نقش رسانه ها در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد گچساران افزود: میانگین تجربه مواد مخدر دانشجویان کشور دو و نیم درصد است که دانشگاه های علوم پزشکی با یک و نیم درصد پاکترین دانشگاه ها از نظر مصرف مواد مخدر هستند.

 

وی به شمار دانشجویان استان اشاره ای نکرد .

 

وی ابراز داشت: آموزش جوانان برای پیشگیری از مبتلا شدن به این بلای خانمانسوز اولویت اصلی متولیان امر در کهگیلویه و بویراحمد است.

 

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه ها و مدارس یک ضرورت است.

 

رضایی با بیان این که این آمار تکلیف مسوولان و خانواده ها را برای پیشگیری و آموزش سنگین تر می کند افزود: کشفیات مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 در صد افزایش یافته است.

 

وی کشفیات مواد مخدر تا پایان سال 92 را سه تن برآورد کرد و ابراز داشت: امسال تاکنون چهار تن مواد مخدر در این استان توسط نیروی انتظامی کشف و ضیط شده است./ایرنا



تاریخ انتشار : 29 بهمن 1393, 19:33



» اخبار مرتبط:

  • رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :انهدام 57 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان‌ها در استان
  • مرگ هفت مرد در اثر سوء مصرف موارد مخدر درکهگیلویه وبویراحمد
  • گزارشی دردناک : گرایش زنان متاهل به اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از مجردان است!
  • کشف174 کیلوگرم مواد مخدر در جاده باشت-گچساران
  • 12نفر در اثر مصرف مواد مخدر درکهگیلویه و بویراحمدجان باخته اند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟