مشروح اخبار


» یک مرکز پوست ،مو و زیبایی متخلف در شیراز تعطیل شد



 نماینده وزیربهداشت در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت:در پی گزارش هایی مبنی بر فعالیت غیر مجاز اشخاص بدون اخذ مجوزهای لازم در یکی از مراکز پوست ومو در غرب شهر شیراز،موضوع به بازرسان ویژه کمیسیون محول شد


فعالیت یک مرکز پوست ،مو و زیبایی فاقد مجوزهای قانونی، از سوی دفتر کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز متوقف شد .

 

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، نماینده وزیربهداشت در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت:در پی گزارش هایی مبنی بر فعالیت غیر مجاز اشخاص بدون اخذ مجوزهای لازم در یکی از مراکز پوست ومو در غرب شهر شیراز،موضوع به بازرسان ویژه کمیسیون محول شد .

سید کاظم تدین افزود:متعاقب این گزارش ، پس از تایید تخلف و اخذ دستور از مقام قضایی مبنی بر مراجعه و تعطیلی محل ، بازرسان ویژه این کمیسیون به این مرکز متخلف مراجعه و ضمن بازرسی محل ، افراد خاطی را شناسایی و برای اجرای مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی کردند و سپس از ادامه فعالیت این مرکز ممانعت شد. تدین گفت:همچنین افراد فاقد پروانه شاغل در مرکز یاد شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او بیان داشت:تا کنون با تعدادی از این مراکز برخورد شده که خوشبختانه با توجه به همکاری مسوولان قضایی استان فارس و شهرستان شیراز ، برخوردقضایی مناسبی با افراد متخلف صورت گرفته است .

وی از مردم خواست در صورت مشاهده موارد تخلف در این زمینه ها با تلفن 1819 که به صورت شبانه روزی دراختیار شهروندان است، تماس گرفته و موارد را برای پیگیری گزارش دهند .

کمیسیون ماده 11 مسوول رسیدگی به تخلفات پزشکی در زمینه دارویی ، تشخیص و درمان است.



تاریخ انتشار : 16 اسفند 1393, 22:22



» اخبار مرتبط:

  • کشف 23مورد ژل بوتاکس غیرمجاز در واحدهای پوست و مو در شیراز
  • دستگیری عامل سقط جنین غیرقانونی در شیراز
  • انجمن پزشکان عمومی فارس را به رسمیت نمی شناسیم
  • کشف 2800 کیلوگرم جگر مرغ تاریخ مصرف گذشته
  • قطع تلفن مزاحمی که 280 بار به 115 زنگ زده بود!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟