مشروح اخبار


» انجمن پزشکان عمومی فارس را به رسمیت نمی شناسیم



رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: انتخابات انجمن پزشکان عمومی فارس بدون حضور ناظر دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده از این رو ما این انتخابات و به تبع آن انجمن پزشکان عمومی فارس را به رسمیت نمی شناسیم.

alt

به گزارش راک نیوز، دکتر محمد هادی ایمانیه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس مفاد قانونی، انتخابات انجمن پزشکان عمومی فارس می بایست با حضور ناظر قانونی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شود.

وی ادامه داد: انتخابات این انجمن از نظر ما باطل است و تا قانونی شدن این انتخابات به هیچکدام از مکاتبات این انجمن نیز پاسخ نخواهیم داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: مشی و روش ما حمایت از پزشکان عمومی است اما قرار نیست انتخاباتی با حضور گروهی معدود برگزار شود و نماینده ناظر دانشگاه هم در آن حضور نداشته باشد و افرادی با گرایش خاص در این انتخابات برگزیده شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اعتقاد ما این است که برگزاری اینگونه انتخابات و تشکیل انجمن پزشکان عمومی فارس در روند درمان و سلامت مردم ایجاد اختلال می کند و مورد تایید نیست.

به دنبال این اظهارات رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خبرنگار ایرنا نظر رییس انجمن پزشکان عمومی فارس فارس را نیز جویا شد.

دکتر ابوالفضل بهجو دراین زمینه گفت: بر اساس اساسنامه انجمن پزشکان عمومی فارس حضور ناظر دانشگاه علوم پزشکی شیراز هنگام برگزاری انتخابات الزامی نیست.

وی اظهار کرد: انتخابات این انجمن قانونی و با استقبال پزشکان عمومی برگزار شده و از سوی کمیسیون تشکل ها و انجمن های وزارت بهداشت مورد تایید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: انجمن پزشکان عمومی فارس در بین 36 انجمن موجود در کشور جزو فعالترین انجمن هاست و تا کنون خدمات مطلوبی به ویژه در بحث پزشک خانواده ارائه داده است.

بهجو گفت: این انجمن 15 سال سابقه فعالیت دارد و بر اساس نظر هیات مدیره و درراستای اجرای برنامه های سلامت انجام وظیفه می کند.

به گفته وی در 10 ماه گذشته بیشترین خدمات مشاوره و جلسات در باره طرح پزشک خانواده و حواشی آن از سوی انجمن پزشکان عمومی فارس با دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شده است. ک/3




تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1392, 23:51



» اخبار مرتبط:

  • دعوت انجمن اسلامی دانشگاه شیراز از هاشمی
  • دکتر ملک حسینی » رییس انجمن پیوند اعضای خاور میانه شد
  • ايجاد نمايندگي انجمن روابط عمومي ايران در گچساران
  • انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان معاونت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • مقاله جوان دهدشتی در جمع 8 مقاله برتر انجمن های علوم دامی جهان+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟