مشروح اخبار


» دعوت انجمن اسلامی دانشگاه شیراز از هاشمی



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛ دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز گفت: از هاشمی رفسنجانی دعوت می‌کنیم برای پاسخ به سوالات دانشجویان دانشگاه شیراز پیرامون حضور وی در انتخابات در این دانشگاه حضور یابد.
                                                                                                                                دعوت انجمن اسلامی دانشگاه شیراز از هاشمی
امیرحسین اکبرپور، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  فارس اظهار داشت: پیرو نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از جانب مقام معظم رهبری و نیاز به تبیین گفتمان کاندیداهای مطرح انتخابات، از هاشمی رفسنجانی با توجه به سابقه‌شان در عرصه انقلاب و کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری، دعوت می‌کنیم که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ایراد سخنرانی بپردازند و به سوالات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز پاسخ دهند.

وی افزود: امید است با حضور کاندیداهای مختلف و تمامی سلایق سیاسی در دانشگاه‌ها، شاهد این باشیم در فضای منطقی و بی‌طرفانه، کاندیداهای انتخابات بتوانند راهبردهای خود را در فضایی عادلانه و بی‌طرفانه به عموم دانشجویان ارائه کنند.

دبیرانجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: إنشاءلله با حضور کاندیداهای انتخابات در دانشگاه‌ها، شاهد برپایی فضایی عقلانی و منطقی در دانشگاه‌ها باشیم و به فراخور آن انتخاباتی با حضور حداکثری و انتخاب اصلح ایجاد شود.



تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1392, 14:35



» اخبار مرتبط:

  • مناظره هدایتخواه و زیبا کلام در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
  • انجمن پزشکان عمومی فارس را به رسمیت نمی شناسیم
  • علت لغو حضور هاشمی در دانشگاه تهران
  • انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان معاونت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • مناظره سیاسیون شکست خورده چپ و راست در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟