مشروح اخبار


» جدیدترین قیمت بلیت هواپیما در مسیر‌های داخلی



بر اساس بازرسی‌های به عمل آمده از ۳۵۰ دفتر خدمات مسافرت هوایی در ۱۱ ماه اخیر‌ توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری، تعداد ۵۷ فقره مجوز، لغو و ۱۰۲ مجوز به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و تطبیق با آیین‌نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی، تعلیق شد.


بر اساس بازرسی‌های به عمل آمده از ۳۵۰ دفتر خدمات مسافرت هوایی در ۱۱ ماه اخیر‌ توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری، تعداد ۵۷ فقره مجوز، لغو و ۱۰۲ مجوز به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و تطبیق با آیین‌نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی، تعلیق شد.

به گزارش راک نیوز ؛ مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی اضافه کرد: هر مسافری بلیت را بالاتر از نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری خریداری کرد، این تخلف را از طریق شماره تلفن‌هایی که در پایین اعلام می‌شود به سازمان هواپیمایی کشور گزارش کند و یا اگر می‌خواهند زودتر به نتیجه برسند مستقیماً به سازمان تعزیرات حکومتی شکایت کنند زیرا ما با سازمان تعزیرات هماهنگ کرده‌ایم و نرخ‌نامه سقف بلیت‌های هواپیما را به آنها ارائه دادیم و در صورت بروز تخلف به سرعت رسیدگی می‌شود.

دهقان اضافه کرد: هموطنان می‌توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را با‌ شماره تلفن‌های ۶۶۰۴۸۰۰۷ - ۶۱۰۲۲۰۱۵ - ۶۱۰۲۲۳۵۵، دورنگار ۶۶۰۲۵۴۰۵-۰۲۱، تلفکس ۶۶۰۴۸۰۰۷، پست الکترونیکی www.shekayat@cao.ir و صندوق پستی ۱۷۹۸-۱۳۴۴۵ و ۱۷۹۸-۱۳۴۴۵، کد پستی ۱۳۸۷۸۸۳۱۳۱‌ دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری در یمان بگذارند.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی ادامه داد: مسافران همچنین در خصوص گرانفروشی بلیت می‌توانند به صورت مستقیم به شعب سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسافر در صورتی که شرکتی تخطی کرد خرید خدمات از آ‌ن انجام نداده و به سازمان هواپیمایی ‌معرفی ‌کند، بیان کرد:‌ بهترین ناظران‌ و بهترین بازتاب‌دهنده خدمات در این صنعت خود هستند‌. به گزارش فارس‌ سقف نرخ‌های بلیت هواپیما در مسیر‌های پرتردد داخلی که توسط سازمان هواپیمایی کشوری به آژانس‌ها ابلاغ شده‌، به شرح زیر است:
مسیر حداکثر قیمت
تهران-مشهد 171 هزار و 860 تومان
تهران-کیش 224 هزار و 250 تومان
تهران-اهواز 137 هزار و 410 تومان
تهران-شیراز 166 هزار و 400 تومان
مشهد-اهواز 238 هزار و 30 تومان
مشهد-کیش 368 هزار و 320 تومان
مشهد-تبریز 242 هزار و 190 تومان
تهران-قشم 242 هزار و 190 تومان
تهران-تبریز 134 هزار و 680 تومان
تهران-بندرعباس 232 هزار و 570 تومان
تهران-اصفهان 123 هزار و 630 تومان
مشهد-اصفهان 187 هزار و 70 تومان
مشهد-شیراز 209 هزار و 170 تومان
 



تاریخ انتشار : 16 اسفند 1393, 23:44



» اخبار مرتبط:

  • ارزان‌ترین و گران‌ترین بلیت هواپیما
  • مافیای بازار سیاه فروش بلیت هواپیما در شیراز
  • لیست قیمت جدید بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی
  • نرخ بلیت پروازهای خارجی 2 برابر شد
  • حقوق کدام کارمندان 400 هزار تومان زیاد شد؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟