مشروح اخبار


» پشت پرده انتخابات اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد کیست؟



برادر ارجمندم ما که زبانمان دیگر گویا نیست اما امیدوارم که همان درختان حیاط اتاق بازرگانی که در سایه سار استتارشان لیست از قبل تهیه شده شما در دستان افراد تحت نفوذ قرار می گرفت روزی خودشان زبان گویای ما باشد.


باید بگویم که همچنان از ماست که بر ماست ،در حالیکه سالیان متمادی است که اعمال نفوذ و قدرت آقای کیانی بر مسند اتاق بازرگانی متاسفانه انتخابات اتاق همچنان روند فرمایشی را طی می کند بطوریکه باعث رنجش خاطر افراد زیادی شده است، کسانی که واقعا دغدغه ان را دارند که مبادا اعتراض و عدم پذیرش این وضعیت باعث گردد که تمدید کارت بازرگانی انها به مخاطره بیفتد.

 

جای بسی تاسف است که افرادی که کولباری از تجربه در امور بازرگانی و سایر امور مرتبط دارند بایستسی همچنان ایده ها و نقطه نظرات و کمک های بی دریغشان در پرده ای از ابهام بماند.

 

جناب اقای کیانی

 

سوال اینجاست که شما بعنوان رییس اتاق بازرگانی که خود را وارث تمام قد اتاق می دانید ایا مطلع هستید که بازرگانان و تجار این استان در کجای این کشور فعالند و صادرات چه کالاهایی را در حوزه تجارت ایران دارند؟

 

ایا تا کنون دغدغه و تجربه انها را از نزدیک پرسیده اید؟

 

جناب اقای کیانی برادر ارجمندم متاسفانه بنده و امثال من بله قربان یاد نگرفته ایم چراکه در مکتب محمد بهمن بیگی عزیز انگاه که در چادرهای سیاه عشایری مان فارسی را با صدای رسا روخوانی می کردیم یاد گرفتیم که چگونگی فریاد براوردن را نیزبیاموزیم چرا که هر سنگینی سکوتی نیازمند یک فریادی است.

 

دوست عزیزم چگونه است که هر دوره انتخابات اتاق بازرگانی با این همه هزینه و تشریفات انچنانی بایستی بر وفق مراد حضرتعالی سپری شود ؟ چگونه است که اکثریت افراد می بایست با لیست از قبل تهیه شده حضرتعالی رهسپار اتاق احراز برای رای دادن شوند؟

 

برادر ارجمندم ما که زبانمان دیگر گویا نیست اما امیدوارم که همان درختان حیاط اتاق بازرگانی که در سایه سار استتارشان لیست از قبل تهیه شده شما در دستان افراد تحت نفوذ قرار می گرفت روزی خودشان زبان گویای ما باشد.

 

جناب اقای کیانی  من به شما و از طرفی خدمت استاندار محترم نیز عرض می دارم ما استانی محروم نیستیم

 

بلکه استانی مظلومیم چرا که حضرتعالی کاملا اگاهید که با وجود این همه منابع اعم از نفت ، کشاورزی وغیره.. افرادی که وجود انها در هیات نمایندگان اتاق می توانست منجر به قدمهای مثبتی گردد که شاید نسلهای اینده نیازمند این مهم باشند چوب عدم مدیریت مدیران ناکارآمد و غیر مرتبط را می خورند.

 

افسوس وصد افسوس که با وجود انکه می دانم دیگر زبان گویا و گوش شنوایی نیست که ظلم روا شده در این خصوص را انگونه که شایسته است بیان کند و پاسخگو باشد بنده از همین جا از استاندار محترم و مدیران دلسوز این استان عاجزانه تقاضامند رسیدگی فوری در این خصوص می باشم.

 

جنا ب اقای کیانی بنده امادگی کامل دارم در یک برنامه زنده و رو درو با حضرتعالی به مناظره بنشینم

 

تا مردم فهیم و اگاه استان از وضعیت اسفناک اتاق بازرگانی و اعمال نفوذ حضرتعالی مطلع  شوند

 حبیب الله کاظمی بازرگان و حق العمل کار رسمی گمرک ایران

 



تاریخ انتشار : 18 اسفند 1393, 23:44



» اخبار مرتبط:

  • تایید صلاحیت کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی کهگیلویه وبویراحمد +اسامی
  • درگیری خونین در جلسه اداری کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اولین نشست کمیسیون گردشگری اتاق یاسوج با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد
  • پیام تسلیت "رئیس سازمان صنعت ومعدن _رئیس اتاق بازرگانی و آیت الله سید محمدحسن محقق به سیدشرف الدین ملک حسینی
  • برگزاری همایش آشنایی بابورس دریاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    • سعید

    • 19 اسفند 1393 00:07
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    خداوکیلی همه مطالب بالا راسته آخر این چه انتخاباتی که آقای کیانی هر دوره خودش لیست بده من خودم برات شهادت این ماجرا بودم درود برادر کاظمی شیر مادر حلالت
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟