مشروح اخبار


» کشتارگاه شهر باشت پلمب شد/وضعیت غیر بهداشتی عامل تعطیلی گردید



کشتارگاه باشت که در وضعیت بسیار بدی به لحاظ بهداشتی به سر می‌برد مدت‌ها مورد بی‌مهری مسئولان واقع شده بود و علیرغم تذکرات متعدد شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبنی بر تهدید سلامت مردم و اعتراضات مردمی مبنی بر غیر بهداشتی بودن این کشتارگاه، همچنان در حال فعالیت بود که خوشبختانه پس از انتشار خبرهایی در این راستا توسط .


تنها کشتارگاه باشت که مدتی به سوژه رسانه‌ها مبدل شده بود در پی انتشار خبرهای متعدد از وضعیت نابه‌سامان و بغرنج آن و با پیگیری‌های متعدد از سوی مسئولان بالاخره به دستور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت و با انجام اقدامات لازم در این زمینه ظهر امروز پلمب شد.

به گزارش راک نیوز ؛ کریم رضایی مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت در این خصوص اظهار کرد: کشتارگاه باشت به عنوان یکی از مشکلات جدی و مهم شهرستان که سلامت عموم مردم را نشانه گرفته بود به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و تهدید علیه سلامت عمومی پس از انجام مراحل لازم پلمب شد.

وی افزود: پلمب این کشتارگاه اگر چه ممکن است مشکلاتی را برای قصاب‌های شهرستان به دنبال داشته باشد اما بهترین راه برای جلوگیری از تهدید سلامت عمومی است.

این مسئول یادآور شد: در راستای برخورد با قصابی‌هایی که به صورت غیر اصولی فعالیت می‌کنند و مشکلات بهداشتی را دارا هستند اقدامات اولیه انجام شده و پس از تذکرات لازم نسبت به جمع‌آوری و پلمب آن‌ها اقدام می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه گوشت به عنوان یکی از اقلام مهم مواد غذایی مورد مصرف عموم مردم است، تصریح کرد: بیماری‌های متعددی از طریق گوشت می‌تواند به انسان منتقل و در نهایت به سلامت افراد ضربه بزند بنابراین رعایت موازین بهداشتی امری مهم و ضروری در این خصوص است.



تاریخ انتشار : 9 فروردین 1394, 21:05



» اخبار مرتبط:

  • کشتارگاه دام در شهرستان بهبهان پلمب شد
  • ابراز نگرانی از افزایش سرطان‌های گوارشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • فرماندارباشت:مسافران می‌توانند مبلغان خوبی برای استان و شهرستان ما باشند.
  • دستگیری عامل انتشار مطالب غیراخلاقی و پلمب یک کافی‌نت متخلف در یاسوج
  • دستگیری عامل انتشار مطالب غیراخلاقی و پلمب یک کافی‌نت متخلف در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟