مشروح اخبار


» "گزارش واقعه شیراز به زودی ارائه می‌شود"



حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره آخرین وضعیت پیگیری واقعه شیراز، گفت: همه ابعاد این واقعه مورد بررسی قرار گرفته و کلیه مستندات و مدارک تهیه شده و با بررسی‌های میدانی که صورت پذیرفته گزارش نهایی تهیه و به ...


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از نهایی شدن گزارش واقعه شیراز خبر داد و گفت: این گزارش تا چند روز آینده به مسئولان ذیربط ارائه خواهد شد.

 

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره آخرین وضعیت پیگیری واقعه شیراز، گفت: همه ابعاد این واقعه مورد بررسی قرار گرفته و کلیه مستندات و مدارک تهیه شده و با بررسی‌های میدانی که صورت پذیرفته گزارش نهایی تهیه و به وزیر کشور و ریاست شورای امنیت کشور ارائه و تا چند روز آینده به مسئولان تقدیم خواهد شد.

 

وی افزود: در این گزارش به زمینه‌ها و عواملی که در بروز این‌گونه وقایع مؤثر بوده‌اند نیز توجه شده و علاوه بر شناسایی عوامل متعرض به آقای مطهری به دیگر عوامل و عناصری که در بروز حادثه نقش داشته‌اند و یا به مسئولیت قانونی خود عمل نکرده‌اند، پرداخته شده است.

 

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: اکنون هماهنگی و همراهی مناسبی در چارچوب قانون بین مسئولان کشوری و استانی برای اقدام قانونی وجود دارد و تاکنون توسط دستگاه قضایی استان تعداد 9 نفر احضار و جلب شده‌اند و برای آنها قرار وثیقه صادر شده است.

گفتنی است علی مطهری نماینده مردم تهران دعوت یک تشکل دانشجویی برای سخنرانی درشیراز دعوت شده بودکه توسط گروهی مورد ضرب وشتم قرارگرفت وسخنرانی نیز لغوگردید .



تاریخ انتشار : 11 فروردین 1394, 01:02



» اخبار مرتبط:

  • شناسایی هویت 10نفر ازعاملان‎حادثه حمله به مطهری درشیراز
  • استاندار فارس به تهران فراخوانده شد/تاکید وزیر کشور بر برخورد هرچه سریعتر با عوامل حادثه(حمله به مطهری) و قاصران احتمالی دولتی
  • اولین اخطار اوباش ها به وکیل مطهری درشیراز!+تصویری از ماشین وی !!
  • بازداشت اعضای داعش در نقطه صفر مرزی
  • خبر تعرض عناصر وهابی به زنان شیرازتکذیب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟