مشروح اخبار


» تصاویر دلخراش/ فرورفتن ۴ میلگرد به بدن کارگر مشهدی



کارگر جوان مشهدی که پس از سقوط از روی یک جرثقیل در ارتفاع 10 متری به داخل محدوده ساختمانی سقوط کرده و 4 میلگرد به نقاط مختلف بدنش فرو رفته بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت و 3 میلگرد از بدنش خارج شد.این کارگر 21 ساله که روی جرثقیل کار می کرد، روی میلگردهای فوندانسیون یک ساختمان در دست ساخت سقوط کرد و با وجود فرورفتن 3 میلگرد یک و نیم متری در قفسه سینه ، شکم ، لگن و پایش به طرز معجزه آسایی نجات پیدا کرد.
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
آفتاب: رئیس اورژانس 115 مشهد به واحد مرکزی خبر گفت: این حادثه که در نوع خود بی سابقه بوده، ساعت 17 و 30 دقیقه دیروز در بلوار شفای مشهد رخ داده است. به گفته دکتر محمد رضا مهری، این جوان مصدوم هنگام حادثه، هوشیار بود. 

مدیرحوزه 2 عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد هم گفت: نجات گران آتش نشانی ، 3 میلگرد فرو رفته در بدن این کارگر را برش دادند و پس از ثابت نمودن مصدوم در سبد نجات ، او را از عمق 10 متری زمین به بالا منتقل و راهی بیمارستان کردند. آقای شادی افزود: مصدوم همراه با میلگردهایی که در بدن او از سه نقطه فرو رفته بود به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شد. 

یک مقام مسئول در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: تیمی ویژه متشکل از 10 نفر از زبده ترین پزشکان میلگردها را از بدن مصدوم خارج کردند. 

به گفته خبرنگار واحد مرکزی خبر که در بیمارستان حضور داشت تکه ای از میلگرد که از پشت وارد بدن او شده بود به علت حساسیت ، هنوز جراحی و خارج نشده است. حال عمومی این بیمار هم اکنون رضایت بخش اعلام شده است. 

جالب آنکه در زمان وقوع این حادثه ، چند تیر آهن هم روی کابل های برق فشار قوی سقوط کرد که موجب شکسته شدن دو تیـر برق و افتادن سه آهن در پیاده روی خیابان شد که نیروهای شرکت برق با حضور در محل حادثه ، اقدامات ایمنی را آغاز و قطع برق را ترمیم کردند. راننده جرثقیل هم که از نزدیک شاهد این حادثه بود به علت شدت حادثه ، بیهوش شد. 

کارشناسان آتش نشانی مهمترین علل وقوع این حادثه را رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام کار و نبستن کمربند ایمنی دانستند.



تاریخ انتشار : 16 تیر 1391, 23:16



» اخبار مرتبط:

  • سقوط 4 نفر در حین نصب کولر آبی از طبقه چهارم!
  • شبیخون مار غول‌پیکر به روستا ی "کلات"
  • 28دانشجوی پزشکی اهوازی راهی بیمارستانی در مشهد شدند
  • یک کارگر دردهدشت پس از ایست قلبی از مرگ نجات یافت
  • ریزش ساختمان 3 طبقه زن باردار را به کام مرگ برد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟