مشروح اخبار


» اصلی ترین گزینه فرمانداری کهگیلویه انصراف داد



فعالیت کرمت الله کریمی با حکمی سرپرستی درفرمانداری کهگیلویه پس از حدود 7ماه و مخالفت های گاه وبیگاه  نماینده شهرستان درمجلس باعث گردید تا بازار شایعات در رفتن کریمی قوت بگیرد.

در روزهای گذشته از محمدموحدپور(مدیر کل دفتر استاندار)،سیدناصر رضایی(فرمانداراسبق شهرستان های کهگیلویه وباشت) و دارا کریمی(چهره اصلاح طلب) بعنوان گزینه های احتمالی فرمانداری این شهرستان نام برده شد


فعالیت کرمت الله کریمی با حکمی سرپرستی درفرمانداری کهگیلویه پس از حدود 7ماه و مخالفت های گاه وبیگاه  نماینده شهرستان درمجلس باعث گردید تا بازار شایعات در رفتن کریمی قوت بگیرد.

 در روزهای گذشته از محمدموحدپور(مدیر کل دفتر استاندار)،سیدناصر رضایی(فرمانداراسبق شهرستان های  کهگیلویه وباشت) و دارا کریمی(چهره اصلاح طلب)  بعنوان گزینه های احتمالی فرمانداری این شهرستان نام برده شد وازمحمدموحدپوربعنوان گزینه اصلی یاد شده بود که مراحل مصاحبه وگزینش را گذرانده است.

براساس این گزارش موحد پور دریک گفتگوی اختصاصی بر ماندن خویش در مسئولیت مدیرکلی دفتر استاندار تاکید نمود.

وی با بیان اینکه اگرچه در دهه فجرامسال مراحل مکاتبه ای صدور حکم فرمانداری کهگیلویه برایم انجام پذیرفت اما با نشستی که با دوستان وهمکاران داشتم بنا را بر فعالیت درمجموعه استانداری و همکاری با استاندار فعلی و سیاست های ایشان نهاده و براین باورم که دراین مسئولیت میتوانم برای پیشبرد اهداف استانداری مثمرثمر باشم.

موحد پور تاکید بسیاری از دوستان وآشنایان را بر ماندن در استانداری را نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر این تصمیم دانست.

به گزارش راک نیوز با توجه به اینکه از مدت سرپرستی سید کرمت الله کریمی برفرمانداری کهگیلویه بیش از 6 ماه میگذردد و از طرفی اصلی ترین گزینه تصدی فرمانداری کهگیلویه(محمدموحدپور) رسما از آمدن منصرف گردید باید منتظر ماند تا در روزهای آینده آیا دیگرگزینه ها مانند سیدناصر رضایی و دارا کریمی مجددا مطرح خواهند شد یا نه.....



تاریخ انتشار : 26 فروردین 1394, 17:20



» اخبار مرتبط:

  • واکنش معاون استاندار به شایعه عزل فرماندارکهگیلویه
  • گزینه فرمانداری کهگیلویه،معاون سیاسی و انتخابات استانداری شد.
  • کریمی هم چنان فرماندارکهگیلویه باقی می ماند/شایعه ای که فوراتکذیب شد
  • فرماندار شهرستان کهگیلویه تغییر کرد
  • آهنگ تغییرات در شهرستان کهگیلویه تندمیشود/ عزل دو مدیر در روزهای آینده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟