مشروح اخبار


» جزئیات نشست بزرگ اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج



این نشست به منظور همفکری و هم اندیشی در خصوص سفر رئیس جمهور به استان، دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان، نقاط ضعف و قوت دولت آقای روحانی، ارائه راهکارها و نحوه انعکاس وضعیت دولت تدبیر و امید و ارائه گزارش آن به هیئت دولت به خصوص شخص آقای روحانی است.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این نشست در خصوص چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس تصمیم گیری می شود،


عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان از برگزاری نشست اصلاح طلبان استان در هفته آینده خبر داد.

 

به گزارش راک نیوز ؛ سیدرضا عسکری گفت: نشست بزرگ هم اندیشی نیروهای اصلاح طلبان استان با حضور همه افراد شاخص جریان اصلاح طلب در شهرستانها و بخشهای استان روز سه شنبه ۸ اردیبهشت در یاسوج برگزار می شود.

 

 

عسکری افزود: این نشست به منظور همفکری و هم اندیشی در خصوص سفر رئیس جمهور به استان، دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان، نقاط ضعف و قوت دولت آقای روحانی، ارائه راهکارها و نحوه انعکاس وضعیت دولت تدبیر و امید و ارائه گزارش آن به هیئت دولت به خصوص شخص آقای روحانی است.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این نشست در خصوص چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس تصمیم گیری می شود، گفت: ممکن است در حاشیه این نشست بحث هایی نیز پیرامون انتخابات مجلس وجود داشته باشد اما برنامه مدون و مشخصی برای تصمیم گیری در خصوص حضور اصلاح طلبان و فعالیت آنان در انتخابات مجلس، در دستور کار این جلسه نیست.

 

با توجه به سفر آتی معاون اول رئیس جمهور به استان برای افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج در روز سه‌شنبه ۸ اردیبهشت و همچنین برگزاری نشست اصلاح طلبان در همین روز، این سوال به ذهن متبادر می‌شود که آیا ارتباطی بین سفر آقای جهانگیری و نشست اصلاح طلبان استان وجود دارد و یا صرفا یک تقارن زمانی است و هیچ ارتباطی با هم ندارند؟ برای پاسخ به این سوال باید یک هفته منتظر ماند.

 

 



تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1394, 08:56



» اخبار مرتبط:

  • گزینه اول اصلاحات "خاتمی" است نه "عارف"
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • واکنش منطقیان به نشست اصولگرایان/به لاهوتی ارادت دارم
  • تازه ترین خبر انتخاباتی از اردوگاه اصلاح طلبان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟