مشروح اخبار


» تازه ترین خبر انتخاباتی از اردوگاه اصلاح طلبان



رییس ستاد برگزاری كنگره بزرگ اصلاح‌طلبان در ادامه افزود:با توجه به ضرورت حضور فعال و تاثیر‌گذار احزاب و گروه‌های سیاسی و....


راک نیوز :شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصمیم گرفته است به منظور شرکت فعال در انتخابات خرداد ماه 92 کنگره بزرگ اصلاح طلبان را در روزهای آینده برگزار کند.

تعیین زمان دقیق برگزاری کنگره بزرگ اصلاح طلبان در دستور کار هفته آینده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار گرفت.

علی محمد غریبانی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: با توجه به اهمیت انتخابات سال 92 برای كشور، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصمیم گرفته است به منظور شرکت فعال در انتخابات خرداد ماه 92 کنگره بزرگ اصلاح طلبان را در روزهای آینده برگزار کند.

وی افزود: به همین منظور در جلسه یكشنبه آینده این شورا درخصوص زمان دقیق برگزاری كنگره به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید و پس ازتعیین زمان دقیق نسبت به برگزاری هرچه باشكوه‌تر آن اقدامات لازم را به عمل خواهیم آورد.

رییس ستاد برگزاری كنگره بزرگ اصلاح‌طلبان در ادامه افزود:با توجه به ضرورت حضور فعال و تاثیر‌گذار احزاب و گروه‌های سیاسی و نیز آحاد مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و چهارمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، شورای هماهنگی اصلاحات بنا دارد با اجماع كامل و حداكثر توان كنگره بزرگ اصلاح طلبان را در روز‌های آینده برگزار كند.

وی در خصوص زمان دقیق برگزاری كنگره گفت: درجلسه یكشنبه آینده شورای هماهنگی اصلاحات كه با حضور تمام اعضا برگزارخواهد شد زمان دقیق كنگره تعیین وتوسط رییس وسخنگوی شورای هماهنگی اصلاحات خانم ژاله فرامرزیان اعلام خواهد شد.

گفتنی است قرار بود كنگره بزرگ اصلاح‌طلبان در27 و 28 دی ماه سال جاری درتهران برگزارشود كه بنا به دلایلی این كنگره به تعویق افتاد.



تاریخ انتشار : 25 بهمن 1391, 18:33



» اخبار مرتبط:

  • گزینه اول اصلاحات "خاتمی" است نه "عارف"
  • شرایط حضور همه گروه‌ها مهیا نشود، انتخابات مطلوبی نخواهيم داشت
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • لغو همايش انتخاباتي اصلاح طلبان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟