مشروح اخبار


» شرایط حضور همه گروه‌ها مهیا نشود، انتخابات مطلوبی نخواهيم داشت



امیدوارم شرایطی مهیا شود که همه آنهایی که دل در گرو این انقلاب دارند و قلبشان برای نظام و مردم مي‌تپد؛ بتوانند با تمامی قوا درعرصه سیاسی کشور فعال باشند

راک نیوز :  اعضای ستاد برگزاری گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان که قرار است روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه به همت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار شود، پیش از ظهر روز یکشنبه سوم دی ماه با سید محمد خاتمی دیدار کردند و کارگروه‌ها در رابطه با برنامه‌هاي اجرایی و مدون خود گزارشاتی را ارائه دادند که مورد توجه و حمایت رئیس دولت اصلاحات قرار گرفت.
رئیس دولت اصلاحات با تاکید بر محوریت شورای هماهنگی اصلاحات در دست یافتن به یک خرد جمعی افزود: امیدواریم همه گروه‌ها و جریان‌هاي داخل جبهه اصلاحات به نوعی به وحدت و اتفاق نظر برسند. من علاقمند به این جریان هستم و امیدوارم در این مدت که پیش رو داریم شورای هماهنگی اصلاحات با سابقه ای که در طول سال‌هاي گذشته دارد و تجارب ارزنده ای که به دست آورده  امیدوارم شرایطی مهیا شود که همه آنهایی که دل در گرو این انقلاب دارند و قلبشان برای نظام و مردم مي‌تپد؛ بتوانند با تمامی قوا درعرصه سیاسی کشور فعال باشند است بتواند به یک دیدگاه جمعی برسد و طبعا هر تصمیمی که اتخاذ شود از مجرای شورا اعلام و پیگیری خواهد شد.
رئیس بنیاد باران ضمن اشاره به برگزاری کنگره بزرگ جبهه اصلاح طلبان در روز‌هاي پایانی دي ماه سال جاری افزود: شورای هماهنگی تصمیم گرفته است یک کنگره فراگیر و در سطح کشوری برگزار کند که اگر شرایط مناسب و فضا هم فراهم بود این کنگره حتی مي‌توانست در سطح چند هزار نفر برگزار شود اما به دلیل برخی مسائل و محدودیت‌هاي زمانی و مکانی فعلا مقرر شده است که کنگره با حضور نمایندگان استانی همه احزاب، طیف‌ها و گروه‌هاي عضو شورای هماهنگی اصلاحات برگزارشود. 
سید محمد خاتمی با ابراز امیدواری برای برگزاری کنگره بزرگ اصلاح طلبان گفت: امیدوارم شرایطی مهیا شود که همه آنهایی که دل در گرو این انقلاب دارند و قلبشان برای نظام و مردم مي‌تپد؛ بتوانند با تمامی قوا درعرصه سیاسی کشور فعال باشند.این کنگره مي‌تواند میزان دلسوزی جبهه اصلاحات نسبت به اصل انقلاب را نیزنشان دهد. رئیس بنیاد باران در پایان با توصیه به جمع حاضر در خصوص گشودن باب تعامل و گفت وگو با عقلای اصولگرا افزود: باید دل‌ها التیام پیدا کنند. من معتقدم نباید اصولگرا و اصلاح طلب را به طور مطلق مقابل هم قرار دهیم. در میان اصولگرایان افرادی هستند اندیشمند، دلسوز و مدافع جمهوریت و اسلامیت نظام ؛هرچند که آنها رقیب ما محسوب مي‌شوند اما هر دو دلسوز انقلابیم و باید گفت وگو کنیم و تعامل داشته باشیم.



تاریخ انتشار : 4 دی 1391, 20:22



» اخبار مرتبط:

  • تازه ترین خبر انتخاباتی از اردوگاه اصلاح طلبان
  • دیدار اعضای ستاد برگزاری گردهمایی جبهه اصلاحات با خاتمی
  • گزینه اول اصلاحات "خاتمی" است نه "عارف"
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟