مشروح اخبار


» اولین همایش ارتباطات کهگیلویه و بویراحمددراردیبهشت برگزارمیگردد



علی ضامن پور عصر شنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: زمان برگزاری این همایش ساعت 16 تا 19 عصر و مکان آن نیز سالن همایش های صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود :این همایش روز...


 علی ضامن پور عصر شنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: زمان برگزاری این همایش ساعت 16 تا 19 عصر و مکان آن نیز سالن همایش های صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

وی بیان کرد: این همایش یک روزه به همت گروه روابط عمومی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت دستگاه های اجرایی، تعدادی از دانشگاه ها، شرکت های تولیدی و بانک های استان در دو بخش سخنرانی و کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

ضامن پور اظهار کرد: استادان بخش کارگاه آموزشی این همایش از دانشکده خبر شیراز و برخی از استادان خبر و روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی اهداف برگزاری این همایش را تعامل سازنده تر بین روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و افزایش توان تخصصی و عملکرد آنها اعلام کرد.

ضامن پور عنوان کرد: به افراد شرکت کننده در این همایش گواهینامه معتبر آموزشی در زمینه روابط عمومی و ارتباطات اعطا می شود.

رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: از سال 91 تاکنون 61 دانشجوی کاردانی روابط عمومی و 56 دانشجوی کارشناسی روابط عمومی در مراکز علمی، کاربردی جهاد دانشگاهی استان پذیرش شده اند.

شمس الله رشیدی افزود: از این تعداد امسال 20 نفر در هر دو مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی دانش آموخته خواهند شد.

وی بیان کرد: مهرماه 95 مراکز علمی، کاربردی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در کنار مقاطع کاردانی و کارشناسی روابط عمومی در مقطع کارشناسی رشته خبرنگاری نیز دانشجو می پذیرد.

رشیدی اظهار کرد: اقدامات اولیه در این زمینه انجام و مجوزهای لازم نیز گرفته شده است.



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1394, 11:00



» اخبار مرتبط:

  • علمی کاریردی جهاد دانشگاهی از اول مهرماه پذیرش دانشجو دارد
  • اضافه شدن پنج رشته جدید در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد یاسوج
  • همزمان با دهه ی فجرافتتاح 5پروژه پیام نور دراستان
  • برگزاری همایش شورای هماهنگی رسانه‌ها در یاسوج
  • ايجاد نمايندگي انجمن روابط عمومي ايران در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟