مشروح اخبار


» اضافه شدن پنج رشته جدید در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد یاسوج



رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد یاسوج، گفت: در آذر ماه سالجاری اضافه شدن پنج رشته جدید به رشته های دانشگاه علمی کاربردی واحد یاسوج تصویب نهایی می شود.

روح الله پورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار


رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد یاسوج، گفت: در آذر ماه سالجاری اضافه شدن پنج رشته جدید به رشته های دانشگاه علمی کاربردی واحد یاسوج تصویب نهایی می شود.

روح الله پورمحمدی افزود: رشته های پزشکیار ورزشی، مهندسی فناوری گیاهان دارویی، مهندسی فناوری  محیط زیست در مقطع کارشناسی و رشته های ایمنی و بهداشت واحد های صنفی و تجهیزات پزشکی در مقطع کاردانی به زودی در دانشگاه علمی کاربردی واحد یاسوج اضافه می شود.

وی  با بیان این مطلب که یک هزار و735دانشجو در این مرکز در حال تحصیل هستند، اظهار کرد: از این تعداد،890نفرخانم هستند.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد یاسوج، تصریح کرد: رشته های معماری، شهرسازی، فناوری اطلاعات، نرم افزار، حقوق، حسابداری و روابط عمومی در مقطع کاردانی ازجمله رشته های این مرکز دانشگاهی است.

پورمحمدی با بیان این مطلب که رشته های دانشگاه علمی کاربردی باید کاربردی و عملی باشند، خاطرنشان کرد:  فرهنگ عمومی شهر طوری است که کارآفرین نیستند و همه دنبال کار دولتی اند و شاید رشته های فناوری اطلاعات و معماری با توجه به نیاز شهر منطبق با بازار کار باشند.

وی ادامه داد: برای معرفی دانشگاه به جامعه هدف از طریق تبلیغات تلویزیونی، پیامک، نصب بنر در موقع ثبت نام اقدام می کنیم البته چون مراکز گسترده است؛ کار مشکل می شود.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد یاسوج، با اشاره به خصوصیات یک دانشگاه پویا، اضافه کرد: باید استادان و دانشجویان در زمینه های پژوهشی بسیار فعال باشند؛ انجمن، سمینار و کنفرانس های علمی باید در دانشگاه رونق داشته باشد و امید است دانشگاه ما نیز به این سمت و سو حرکت کند.

پورمحمدی  با اشاره به افزایش شهریه های این دانشگاه، بیان کرد: یک نامه کتبی به رییس جامع علمی کاربردی کشور مبنی بر افزایش شهریه و اینکه باعث ریزش دانشجو در این دانشگاه می شود، نوشته شد و امیدواریم که نتیجه مطلوب بدهد.



تاریخ انتشار : 14 آبان 1392, 01:51



» اخبار مرتبط:

  • علمی کاریردی جهاد دانشگاهی از اول مهرماه پذیرش دانشجو دارد
  • رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی ‌فارس منصوب شد
  • پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد دهدشت از ...
  • جلسه ناتمام در فرمانداری گچساران /ترک جلسه
  • پردیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج در راه شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟