مشروح اخبار


» مهم ترین خبرهای ورزشی امروز



*تیم فوتبال استقلال جوان بابکان یاسوج قهرمان مسابقات لیگ دسته یکم باشگاههای استان شد **

به گزارش  راک نیوز به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد تیم فوتبال استقلال جوان بابکان یاسوج به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ دسته یکم باشگاههای استان دست یافت . در هفته پایانی این مسابقات چهار دیدار برگزار گردید . زاگرس بهمئی با نتیجه (3برصفر )از سد تیم استقلال دهدشت گذشت.استقلال چرام با فولاد یاسوج به تساوی (2بر2 )دست یافت . سادات دهدشت با پرسپولیس چرام به تساوی (2بر2 )رضایت دادند و استقلال جوان بابکان یاسوج در استادیوم تختی یاسوج موفق شد با نتیجه (2بر1 )تیم پیام سرآبتاوه را شکست داد و با 31 امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود نمود .بعد ازتیم استقلال جوان تیمهای زاگرس بهمئی با 29 امتیاز و پیام سرآبتاوه با 26 امتیاز به مقامهای دوم و سوم دست یافتند . همچنین تیمهای فولاد یاسوج و ابوذر باشت به رقابتهای دسته دوم باشگاههای استان سقوط نمودند. تیم قهرمان بعنوان نماینده استان در مسابقات زیر گروه دسته سوم باشگاههای کشور حضور خواهد یافت .

***تیم امید والیبال بانوان گچساران قهرمان مسابقات والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد شد .***

، تیم والیبال بانوان امید گچساران به مقام قهرمانی مسابقات امید بانوان استان دست یافت . در تنها دیدار برگزار شده این مسابقات که بین تیمهای والیبال بانوان یاسوج و گچساران در سالن شهید پایدار یاسوج برگزار گردید تیم والیبال بانوان امید گچساران موفق شد میزبان خود تیم والیبال بانوان امید یاسوج را با نتیجه (3بر2 )شکست دهد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند. تیم منتخب امید بانوان استان در مسابقات امید بانوان کشور که شهریور ماه در یکی از استانهای کشور برگزار میگردد حضور خواهد یافت. تیمهای والیبال بانوان سی سخت ،باشت و چرام با توجه به اعلام امادگی در این مسابقات غایب بودند .

***مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر یاسوج با حضور تیمهای کارکنان ادارات برگزار میگردد .**

،تیم های فوتسال ادارات و نهادهای استان برای برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان آماده باشند . برپایه این خبر آقای عبدالله حسینی دبیر هیئت ورزشهای همگانی استان با گفتگو با مسئول پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش جوانان استان با بیان این مطلب افزود:همانند سالهای گذشته با همکاری اداره کل ورزش و جوانان شهرستان ،هیئت فوتبال استان مسابقات فوتسال کارکنان ادارات ونهادها در شهر یاسوج برگزار میگردد. ایشان در ادامه اظهار داشت :به همین منظور آئین نامه شرکت در این مسابقات بهمراه آلبوم تیمی به ادارات ارسال گردیده و تیمها می بایست تا تاریخ روز شنبه 24/4/91 نسبت به تحویل مدارک خود جهت حضور دراین مسابقات به دفتر این هیئت واقع در استادیوم تختی مراجعه نمایند. ضمنا قرعه کشی این مسابقات روز پنجشنبه 29/4/91 ساعت13 در محل سالن اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار میگردد .دبیر هیئت ورزشهای همگانی استان از برگزاری مسابقات والیبال و پینگ پنگ کارکنان ادارات ویژه آقایان و بانوان نیز خبر داد و افزود آئین نامه این مسابقات نیزبه ادارات استان شده است
 

*کلاسهای مربیگری و داوری و کارگاه رشته های امادگی جسمانی و ایروبیک در یاسوج برگزار میگردد.*

،هیئت ورزشهای همگانی و کمیته امادگی جسمانی این هیئت کلاسهای مربیگری و داوری و کارگاهی را در رشته امادگی جسمانی ،ایروبیک ،استپ ،ایروکامبت ،ایروبیک در آب ،مارشال ایروبیک ،برایتونیک ،کار با دشتگاههای بدنسازی ،پیلاتس ،تغذیه ،حرکات اصلاحی ،علم تمرین ،بادی بالانس ،بادی پامپ ،باراسول ،ایزی لاین و یوگا را برگزارکند . از کلیه علاقمندان به فراگیری این رشته ها جهت ثبت نام دعوت بعمل میآید . علاقمندان به فراگیری میتوانند جهت اطلاع و ثبت نام به دفتر این هیئت واقع در استادیوم تختی مراجعه نمایند .
آرمان قنبرزاده-

 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان




تاریخ انتشار : 19 تیر 1391, 13:01



» اخبار مرتبط:

  • شهر یاسوج میزبان مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان استان خواهد بود
  • شهر یاسوج میزبان مسابقات کونگفو بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد است
  • مهمترین خبرهای ورزشی
  • تازه ترین خبرهای ورزشی استان
  • مهمترین خبرهای ورزشی شهرستان گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟