مشروح اخبار


» مهمترین خبرهای ورزشی شهرستان گچساران



 

درلیگ دسته دوم باشگاههای کشور/  نفت و گاز گچساران  میزبان گاز جم است .

به گزارش روابط عمومی وپایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته دوازدهم  و پایانی نیم فصل لیگ دسته دوم کشور فردا پنجشنبه 16 آذرماه  میزبان تیم گاز فجر جم است . این دیدار فردا ساعت 14 در استادیوم شهدای نفت و گاز گچساران برگزار میگردد. تیم نفت و گاز گچساران در حال حاضر با 25 امتیاز در صدر جدول گروه اول این رقابتها قرار دارد . تیم نفت و گاز گچساران در هفته یازدهم این رقابتها توانست در خرم آباد تیم دارتاک را با نتیجه (5بر1 )شکست داد .

در لیگ دسته یکم هندبال باشگاههای کشور / نفت و گاز مهمان تیم هیئت هندبال برازجان است .

به گزارش روابط عمومی وپایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،تیم هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته یکم باشگاههای کشور مهمان تیم هندبال براز جان است . این دیدار از هفته پنجم این رقابتها روز جمعه 17 آذرماه در برازجان برگزار میگردد .تیم هندبال نفت و گاز گچساران در حال حاضر بعد از تیم ذوب آهن اصفهان در رده دوم این رقابتها قرار دارد.

گچساران میزبان مسابقات بوکس قهرمانی انتخابی  بزرگسالان استان است .

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد/ شهر گچساران روز پنجشنبه 16 آذرماه میزبان مسابقات بوکس قهرمانی استان است .در این رقابتها 45 بوکسر از  شهرهای یاسوج - دهدشت - بهمئی - سی سخت و گچساران حضور دارند و با هم جهت انتخاب تیم استان برای  حضور در مسابقات قهرمانی کشور رقابت خواهند نمود . این مسابقات در سالن بوکس حسن باشت باوی مجموع ورزشی تختی شهر گچساران برگزار خواهد شد . مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور در تاریخ 28 آذرماه در استان خوزستان و شهر اهواز برگزار میگردد.

در لیگ برتر والیبال نشسته کشور / نفت و گاز گچساران مهمان تیم فیروزه قزوین است .

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد / از هفته سوم دور رفت مسابقات والیبال نشسته لیگ برتر باشگاههای کشور تیم نفت و گاز گچساران به مصاف تیم فیروزه قزوین میرود. این دیدار فر دا پنجشنبه 16 آذرماه در قزوین برگزار میگردد. در حال حاضر درجدول رده بندی این رقابتها تیمهای ثامن الححج مشهد - فولاد گستر تبریز و نفت و گاز گچساران در ردههای اول تا سوم این مسابقات قرار  دارند . 

داور فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ دسته یکم فوتبال کشور جام آزادگان قضاوت میکند . 

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد  / داور ملی فوتبال استان دیدار تیمهای استقلال اهواز و سنگ آهن بافق را قضاوت میکند. بر پایه این خبر روح الله شریفی داور ملی فوتبال استان روز یکشنبه این دیدار را که از هفته سیزدهم و پایانی دور رفت مسابقات لیگ دسته یکم کشور جام آزادگان  ساعت 14 در استادیوم تختی اهواز برگزار میگردد را  قضاوت خواهد نمود. رحیمی زاده و سعادت بعنوان کمک داور و مسلمی بعنوان داور چهارم این دیدار شریفی را کمک خواهند نمود. مهرپیما ناظر داوری این بازی می باشد.                        
   آرمان قنبرزاده

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان




تاریخ انتشار : 15 آذر 1391, 16:20



» اخبار مرتبط:

  • خبرهای ورزشی شهرستان گچساران
  • در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور/ شهرداری گچساران میزبان تیم توحید بوشهر است.
  • چندخبر ورزشی
  • لیگ دسته دوم فوتبال کشور/ نفت و گاز گچساران میزبان تیم شهرداری لنگرود است.
  • در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته یکم باشگاههای استان کهگیلویه وبویراحمد چند دیدار دیگر برگزار گردید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟