مشروح اخبار


» مشاجره ظریف و کوچک زاده در مجلس! (عکس) /عراقچی:خبرگزاري فارس را به خدا واگذار میکنم+عکس



جلسه مجلس تا دو ساعت بعد هم غیرعلنی ماند و ظاهرا تعدادی از نماینده‌ها از صحبت‌های اعضای ارشد تیم مذاکره‌کننده قانع نشده بودند.

در ابتدای جلسه علنی مجلس در حالی که بسیاری از نمایندگان دور محمدجواد ظریف جمع شده‌ بودند، مهدی کوچک‌زاده و حمید رسایی در مقابل چشم رسانه‌ها با وزیر خارجه درگیری لفظی پیدا کردند و این در حالی است که تنها لحظاتی قبل، لاریجانی که زنگ شروع مجلس را به صدا درآورده بود، حضور ظریف و عراقچی در مجلس را مثبت ارزیابی کرد.

مشاجره ظریف و کوچک زاده در مجلس! (عکس) /عراقچی:خبرگزاري فارس را به خدا واگذار میکنم+عکس

مهدی کوچک زاده به خبرنگاران گفته بود : ایشان (محمدجوادظریف)بی ادبی کرده بودوجوابشان را دادم

به گزارش راک نیوز این درحالیست که رئیس مجلس گفته بود: از ساعت 8 تا الان، دو ساعت جلسه غیرعلنی در مورد مباحث مذاکرات هسته‌ای داشتیم. هم آقای ظریف و هم آقای عراقچی توضیحات کافی در مورد نحوه مذاکرات و مذاکرات اخیر داشتند. نمایندگان هم نقطه نظرات خود را مطرح کردند. امیدوارم در این تعامل و گفت‌وگوهای دوجانبه مذاکرات به نحو بسیار خوب و متینی ادامه پیدا کند و دستاورد مناسبی برای ملت ایران داشته باشد.

پیرو صحبت‌های لاریجانی، تعداد دیگری از نمایندگان از جمله کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا از صحبت‌های ظریف و عراقچی ابراز رضایت کردند. به گفته پیرموذن "به جز چند نماینده که ساز ناهماهنگی با مجلس می‌زنند، اکثر نمایندگان از این جلسه راضی بود:

مشاجره ظریف و کوچک زاده در مجلس! (عکس) /عراقچی:خبرگزاري فارس را به خدا واگذار میکنم+عکس

بر اساس اظهارات این نماینده مجلس، بیشتر انتقادات نمایندگان به موضوع پروتکل الحاقی بود که آقای ظریف این‌گونه پاسخ داد که اغلب کشورهای عضو ان‌.پی‌.تی پروتکل الحاقی را پذیرفته‌اند و این تنها برای ایران نیست. البته ایشان تأکید کردند که ما در دنیا و منطقه دشمن داریم و باید تلاش کنیم که کار را با قوت جلو ببریم.
همچنین با ادامه روند نگارش پیش‌نویس توافق هسته‌ای همچنان باید منتظر ساز ناکوک مخالفان و تلاش ظریف برای قانع کردن آنها بود.

به گزارش راک نیوز فشاید بتوان گلایه های عراقچی از خبرگزاری فارس و کریمی قدوسی را در این عکس و متن بیشتر درک نمود:

عباس عراقچی با انتشار تصویری نوشت:

جز آنكه آقاي كريمي قدوسي و خبرگزاري فارس را به خداوند بزرگ واگذار نمود چه مي توان كرد؟ ... الهي لا تكلني الي نفسي طرفه عين ابدا

 

 




تاریخ انتشار : 3 خرداد 1394, 19:25



» اخبار مرتبط:

  • حاشیه های نشست غیر علنی مجلس/ دادو بیداد دلواپسان بر سر ظریف
  • شام «اشتون» بدون ظریف
  • درگیری لفظی یک نماینده مجلس با دکترظریف
  • اعلام اسامی ۱۷۰ نماینده‌ای که از رحیمی پول گرفته‌اند
  • احتمال ادامه مذاکرات تا بعد از تحویل سال نو
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟