مشروح اخبار


» هوشمند سازی 52 واحد آموزشی در گچساران



رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به 380 واحد آموزشی در این شهرستان، بیان کرد: تاکنون 52 واحد آموزشی در این شهرستان هوشمندسازی شده است.

پورالحسینی با بیان اینکه در صورت

 


سیدظهیرالدین پورالحسینی  در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرای هوشمندسازی مدارس این شهرستان، اظهار کرد: آموزش و پرورش سازمانی بسترآفرین در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و ... است.

به گزارش راک نیوز ؛ وی با تأکید بر اهمیت هوشمندسازی مدارس در راستای تقویت فرآیند یاددهی دانش‌آموزان، تصریح کرد: از جمله اهداف مهم اجرای طرح هوشمندسازی در مدارس، به‌کارگیری و استفاده از فناوری‌های نوین برای کیفیت‌بخشی به امر یادگیری دانش‌آموزان است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به 380 واحد آموزشی در این شهرستان، بیان کرد: تاکنون 52 واحد آموزشی در این شهرستان هوشمندسازی شده است.

پورالحسینی با بیان اینکه در صورت تأمین اعتبار لازم  می‌توان همه مدارس این شهرستان را به سیستم هوشمدسازی مجهز کرد، متذکر شد: واحدهای آموزشی هوشمندسازی در این شهرستان در قالب 150 کلاس بوده که به‌زودی تعداد آن افزایش می‌یابد.

این مسئول عنوان کرد: در سال جدید پنج واحد آموزشی در صورت تأمین اعتبارات لازم نیز هوشمندسازی می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه جهت هوشمندسازی هر کلاس درس اعتباری حدود 100 تا 150 میلیون‌ ریال نیاز است، یادآور شد: در صورت اختصاص اعتبار بیشتر نیز روند اجرایی این طرح در گچساران شتاب بیشتری می‌گیرد.

 



تاریخ انتشار : 4 خرداد 1394, 01:32



» اخبار مرتبط:

  • پذیرش دانش‌آموز در مدارس شاهد دهدشت بدون در نظر گرفتن امتیاز
  • آموزش وپرورش پایان فعالیت آموزشی در سال 93 رااعلام کرد/برخی مدارس 23وبرخی 24اسفند تعطیل ....
  • پیک نوروزی ۹۴ در برخی مدارس آمد!+تصویر
  • مسمومیت 14نفر از دانش‌آموزان دبستان دخترانه شاهد گچساران
  • خبرروابط عمومی آموزش و پرورش درمورد بین‌التعطیلی هقته آینده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟