مشروح اخبار


» خطاب به مدیران باشت وگچساران :فقط کار وتلاش



رفع برخی مشكلات ،شتاب بخشی به اجرای طرحهای عمرانی و صنعتی شهرستانهای گچساران و باشت، هماهنگی بامدیران استانی ، جذب اعتبار و تسریع بخشی به اجرای طرحهای دردست اجرا را از برنامه های كاری خود اعلام كرد...

غلامرضا تاجگردون' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به برخی مسایل و مشكلات این حوزه انتخابیه از جمله مساله بیكاری، فقرمالی و توسعه نیافتگی عمران شهری و روستایی را یاد آور شد وافزود:مسوولان شهرستان باشت و گچساران می بایست كار و تلاش مضاعف را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

وی بیان كرد: انصاف، ایثار ، امانت داری و صداقت رمز موفقیت در روند خدمت رسانی در نظام جمهوری اسلامی است.

تاجگردون ابراز داشت: مسوولان باید برای حل مشكلات برخی طرحها كه معضل اجتماعی دارند از ظرفیت مشاركت مردمی و بزرگان طوایف كمك بگیرند.

نماینده مردم گچساران و باشت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اینكه رفع مشكلات اساسی مردم نیازمند تعامل بین بخشی دستگاههای خدمات رسان است، اظهار داشت: مردم از مسوولان انتظار دارند برای تلاش در جهت توسعه و آّبادانی منطقه از هیچ كوششی دریغ نكنند.

وی گفت: رفع برخی مشكلات ،شتاب بخشی به اجرای طرحهای عمرانی و صنعتی شهرستانهای گچساران و باشت، هماهنگی بامدیران استانی ، جذب اعتبار و تسریع بخشی به اجرای طرحهای دردست اجرا را از برنامه های كاری خود اعلام كرد.



تاریخ انتشار : 19 تیر 1391, 13:19



» اخبار مرتبط:

  • هدف دخالت در كار مسوولان اجرایی نیست
  • پیروزی قاطع یک اصلاح طلب براصولگرایان در باشت وگچساران
  • مهمترین شاخصه باشت وحومه وجود انسان‌های توسعه یافته و فرهیخته است
  • تاجگردون دیگر در انتخابات مجلس شرکت نمی کند
  • تاجگردون نماینده دورنهم، فردا با مردم باشت سخن میگویید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟