مشروح اخبار


» مژگان زرگر در یاسوج اظهار کرد:موضوع غیر اخلاقی در سینمای جوان ندیده‌ام



 اهالی سینما به واسطه نوع کار و قرار داشتن در جلوی دوربین بیش از همه در معرض حرف و شائبه هستند ولی باید گفت خوبی و بدی در هر قشری وجود دارد که سینما نیز از آن مستثنی نبوده است....

 راک نیوز : مژگان زرگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در سال 91 تعداد سه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان را تدارک دیده‌ایم که نخستین آن در لرستان برگزار شد و دومین آن را در این استان در حال برگزاری داریم و دوره بعدی آن نیز در زاهدان برگزار می‌شود.

زرگر به توجه روزافزون دولت به زیرساخت‌های سینمای ملی اشاره کرد و افزود: همه می‌دانیم که این بچه‌ها یک روز به بدنه سینمای کشور خواهند پیوست و بدنه ساختاری صدا و سیما را شکل خواهند داد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که موضوعات اخلاقی و شئون اسلامی تا چه اندازه در سینمای جوان لحاظ می‌شود و آیا حرف و حدیث‌هایی که در مورد سینمای حرفه‌ای در زمینه مشکلات اخلاقی وجود دارد در این‌جا نیز شایع شده، گفت: سینمای جوان ما سینمای نجیبی است و در این 25 سالی که در بدنه این سینما هستم به چنین موضوعی نرسیده‌ام.

زرگر افزود: اهالی سینما به واسطه نوع کار و قرار داشتن در جلوی دوربین بیش از همه در معرض حرف و شائبه هستند ولی باید گفت خوبی و بدی در هر قشری وجود دارد که سینما نیز از آن مستثنی نبوده است.

این مسئول به حاشیه‌هایی که برای یک خانم خانه‌دار هم ممکن است وجود داشته باشد، اشاره کرد و گفت: به نظر من آقایان و خانم‌های شریف زیادی در سینما وجود دارند که می‌توانند برای هر قشری الگو باشند.

معاون امور بین‌الملل و جشنواره‌های سینمای جوان کشور گفت: اکنون مشکل بزرگ سینمای جوان حلقه مفقوده نمایش و اکران است که صدا و سیما در یک حرکت خوب برای نمایش این فیلم‌ها گام بلندی برداشته است. 



تاریخ انتشار : 20 تیر 1391, 08:53



» اخبار مرتبط:

  • دو سالن سینما در یاسوج افتتاح شد
  • فراخوان تهیه‌کنندگان سینما در مقابل فراخوان انصارحزب الله
  • اکران فیلمهای جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در یاسوج پایان یافت
  • بنیاد فارابی و خانه سینما از مهم‌ترین اماکن فرهنگی ایجاد ابتذال در سینمای ایران بودند
  • کارگردان جوان دهدشتی در جشنواره فیلم فجر امسال
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟