مشروح اخبار


» دو سالن سینما در یاسوج افتتاح شد



تنها این سالن به همراه یک سالن در تهران توانایی پخش فیلم با کیفیت HDرا دارند و تا 10روز آینده اولین فیلم روز ایران به مناسبت ماه مبارک رمضان در این سالن به نمایش در خواهد آمد.

همزمان با آیین پایانی جشنواره سینمای جوان«دنا» در یاسوج و با حضور جواد شمقدري، رییس سازمان سینمایی کشور دو سالن سینما در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

 

به گزارش  راک نیوز :امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد شب پنجشنبه در مراسم در مراسم افتتاح سینما تک گفت: سالن هنرنما با ظرفیت 213 نفر و کیفیت پخش HD، با اعتبار وزارت فرهنگ و ارشاد و استانداری استان افتتاح شد.

 

 

وی بیان کرد: تنها این سالن به همراه یک سالن در تهران توانایی پخش فیلم با کیفیت HDرا دارند و تا 10روز آینده اولین فیلم روز ایران به مناسبت ماه مبارک رمضان در این سالن به نمایش در خواهد آمد.

 

کمالوندی اظهار کرد: سالن سینما تک نیز با ظرفیت 65 نفر و با اعتبار 50 میلیون تومان به بهره برداری رسید.(ایسنا)

اما این در حالیست که سینما دهناد یعنی مجهز ترین سینمای استان بعلت کم توجهی مدتی است که روی تماشاگر را به  خود ندیده است.ودر دیگر شهرستان بزرگ استان یعنی گچساران نیز بر درب این سینما جز قفلی بزرگ چیزی برای اکران دیده نمیشود  .نمیدانم آقای شمقدری که اسکار را به جشن خانه سینمای گچساران تشیبه کرده بود اکنون آیا از متروکه شدن سینمای این شهر خبر دارد ؟
بی شک این سوالیست که خبر سازترین مسئول هنری استان  در روزهای گذشته یعنی امین کمالوندی باید پاسخ بدهد...



تاریخ انتشار : 24 تیر 1391, 00:51



» اخبار مرتبط:

  • اکران فیلمهای جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در یاسوج پایان یافت
  • «آقای الف» دیده شد!
  • قلاده‌های طلا در سینماهای دهدشت و گچساران بر روی پرده سینما خواهد رفت.
  • مخالفت ‌ارشاد ‌با تغییر کاربری سینمای گچساران‌
  • رونمایی از جشنواره فیلم بصیرت در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟