مشروح اخبار


» «آقای الف» دیده شد!



 در گفت و گو با فارس عنوان شد آغاز اکران «آقای الف» با چهار سالن سینما

اکران فیلم سینمایی «آقای الف» به کارگردانی علی عطشانی در چهار سالن سینما از 18 اردیبهشت آغاز می‌شود و در زمان اکران سالن‌های دیگری به این سالن‌ها اضافه خواهد شد.

خبرگزاری فارس: آغاز اکران «آقای الف» با چهار سالن سینما

 

«سعید شرفی‌کیا» تهیه‌کننده در گفت و گو با  فارس درباره اکران فیلم «آقای الف» توضیح داد: در حال حاضر پرده سینما فرهنگ و هویزه نصب شده است و سرور سینما آزادی نیز آماده شده است و اکران فیلم از 18 اردیبهشت ماه در چهار سالن سینما انجام می‌شود.

وی درباره امکان اکران چرخشی فیلم در سینماها گفت: تمهیداتی اندیشیده شده و کپی خاصی را از فیلم  آماده کردیم که بتوانیم با ویدئو پروجکشن و از طریق عینک‌هایی که توسط گروه سازنده در حال وارد کردن آن به ایران هستیم فیلم را در سالن‌های دیگر نیز به نمایش بگذاریم.

بنابراین گزارش، داستان فیلم سینمایی «آقای الف» که اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران به شمار می آید درباره جوانی به نام  امیر ادیب، فرزندِ یکی از بازاریانِ بنامِ تهران و یکی از مدیران تحصیل کردۀ موفق اقتصادی در بخش خصوصی است. روزی با پیرمردی آشنا می شود که به او می گوید پس از چهارده روز می میرد ونشانه هایی میدهدکه او  باور نمی کند. ولی بعد از اینکه 2 نشانه ها از نشانه های پیرمرد اتفاق می افتد امیر تصمیم می‌گیرد تا ....




تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1392, 13:44



» اخبار مرتبط:

  • منتفی شدن اکران یک فیلم دیگر
  • دیدار خصوصی هاشمی رفسنجانی با "آقای الف"
  • چ» حاتمی‌کیا و "ع"یاسوجی ها دریک سینما /در سومین روز از اکران فیلم‌های فجر در یاسوج
  • دو سالن سینما در یاسوج افتتاح شد
  • "تلفن همراه رئیس جمهور" توقیف شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟