مشروح اخبار


» ممنوعیت حضور مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در همایش‌های سیاسی انتخاباتی



مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران سیاسی اعم از فرمانداران و بخشداران و معاونین آن‌ها حق حضور در برنامه‌ها و همایش‌های سیاسی انتخاباتی را ندارند.


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران سیاسی اعم از فرمانداران و بخشداران و معاونین آن‌ها حق حضور در برنامه‌ها و همایش‌های سیاسی انتخاباتی را ندارند.

به گزارش راک نیوز از دنا، جلیل حسنی  در آیین معارفه خانم نادیا صداقت به‌عنوان نخستین زن منصوب‌ شده در پست‌های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان معاون فرماندار شهرستان دنا با بیان وضعیتی که اکنون منطقه خاورمیانه دارد، اظهار کرد: غرب برای اینکه منافع خود را در این منطقه تأمین کند دست به جنگ‌های نیابتی زده است.

وی از انتخابات به‌عنوان تبلور مردم‌سالاری در کشور یاد کرد که ایران را در برابر همه حوادث و بحران‌ها بیمه کرده است و در ادامه افزود: همه به برگزاری انتخابات در کشور ما چشم دوخته‌اند که باید انتخاباتی پرشور و سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

حسنی به دستور اکیدی که دولت و مسئولان ارشد آن برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور داده، اشاره کرد و گفت: مشابه همین دستور را هم استاندار صادر کرده که در استان انتخابات به بهترین نحو و سالم‌ برگزار شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین دلیل و بنا به قانون مدیران سیاسی اعم از فرمانداران و بخشداران و معاونین آن‌ها و سایر مسئولان سیاسی و کسانی که دست‌اندرکار امور انتخابات هستند، حق حضور در برنامه‌ها و همایش‌های سیاسی را ندارند.

حسنی گفت: کسانی هم که مدیر هستند باید 6 ماه قبل از انتخابات استعفای خود را از مدیریت‌ها تقدیم کنند که در بازه زمانی از 28 خرداد تا سوم تیرماه این کار باید انجام شود.

 



تاریخ انتشار : 12 خرداد 1394, 07:16



» اخبار مرتبط:

  • گچساران ،میزبان همایش یک روزه فرمانداران
  • طی حکمی بخشدار سرفاریاب منصوب شد
  • پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد شد
  • قاضی پور: صادق محصولی و کسانی که هاله نور می دیدند،فعالیت انتخاباتی خود را در ارومیه شروع کرده اند
  • سومین معاون فرماندار شیراز معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟