مشروح اخبار


» هشدار!!وقتی قند میخرید به مارکش توجه کنید



 مردم استان باید به تاریخ تولید و انقضای مواد غذایی و همچنین به نشان استاندارد این محصولات توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به این اداره‌کل گزارش دهند.
خبر کشف 10 قلم کالای غیراستاندارد در بازار استان درحالی منتشر میشود که ....

 به گزارش راک نیوز : محمد محمدی در یاسوج از کشف 10 نوع کالای غیراستاندارد و تقلبی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

وی افزود: این کالاها شامل شکر بسته‌بندی پاریما کازرون، قند شکسته پاریما کازرون، قند کله شیرین بهاران یزد، قند شکسته کلشن یزد، قند شکسته سبزینه بهبهان، قند کله ممتاز یزد، قند آتینا کازرون، سس سالاد کاله آمل، سس مایونز کاله آمل، جعبه پیتزا فاقد نام و آدرس می‌باشد.

محمدی تصریح کرد: توزیع و فروش کالای مشمول استاندارد اجباری با کیفیت پایین‌تر از استاندارد و یا بدون داشتن نشان استاندارد ممنوع بوده و توزیع‌کنندگان و فروشندگان این نوع کالاها باید در خصوص محصولات داخلی، داشتن نشان استاندارد و در خصوص کالاهای وارداتی، داشتن گواهی‌نامه انطباق با استانداردهای مربوطه را مورد توجه قرار دهند.   

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در صورتی که واحدهای تولیدکننده، محصولات بدون کیفیت و فاقد استانداردهای لازم تولید کنند بنا بر مقررات با دریافت تذکر، اخطار، تعلیق، ابطال پروانه استاندارد و یا برخورد قضایی اعم از جریمه و زندان روبه‌رو می‌شوند.

محمدی تاکید کرد: مردم استان باید به تاریخ تولید و انقضای مواد غذایی و همچنین به نشان استاندارد این محصولات توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به این اداره‌کل گزارش دهند.
م/فارس



تاریخ انتشار : 20 تیر 1391, 09:13



» اخبار مرتبط:

  • 22 نوع کالای غیراستاندارد دربازار کهگیلویه و بویراحمد /قابل توجه مردم
  • رهنماخبرداد:محکومیت عرضه‌کنندگان کالای غیراستاندارد
  • تخلف درتولید فرآورده های گوشتی در یاسوج/اعضای داخل بدن مرغ در تهیه کالباس و....
  • استاندارد شدن 5هزار کالای وارداتی
  • طلای 14 عیار در راه است !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟