مشروح اخبار


» رهنماخبرداد:محکومیت عرضه‌کنندگان کالای غیراستاندارد



در ادامه رهنما در حاشیه بازدید از آزمایشگاه‌ها و خطوط تولید فرآورده‌های کارخانه شیر پگاه فارس و محصولات بهداشتی گلسار، استاندارد را ضامن حفظ حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دانست و ابراز داشت:

مرتضی رهنما اظهار داشت: در راستای اجرای کنترل و نظارت بر وسایل توزین و سنجش در استان فارس و کنترل دوره‌ای ترازوهای مورد استفاده در داد و ستد عمومی و همچنین نظارت بر کیفیت کالاهای تولیدی، پرونده دو متخلف به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی گفت: این دو متخلف به دلیل عدم همکاری با بازرسان و ممانعت از بازرسی و کنترل ترازو و همچنین یک عرضه‌کننده لبنیات غیراستاندارد به پرداخت جریمه نقدی و تحمل حبس محکوم شدند.

مدیرکل استاندارد فارس در ادامه بر ضرورت همکاری فروشندگان با بازرسان تاکید و اضافه کرد: فروشندگان باید با بازرسان استاندارد همکاری کنند ضمن اینکه مردم نیز در هنگام خرید کالا به برچسب استاندارد بر روی ترازو و نشان استاندارد بر روی محصولات توجه داشته باشند.

وی از عموم مردم خواست که در صورت مشاهده تخلف، آن را از طریق شماره تلفن‌های 1517 (رسیدگی به شکایات) و 6290906 (تلفن گویا) به اداره کل استاندارد اطلاع دهند.

بازدید مدیرکل ‌استاندارد فارس از چند واحد تولیدی

در ادامه رهنما در حاشیه بازدید از آزمایشگاه‌ها و خطوط تولید فرآورده‌های کارخانه شیر پگاه فارس و محصولات بهداشتی گلسار، استاندارد را ضامن حفظ حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دانست و ابراز داشت: یکی از شیوه‌های حمایت و تضمین حقوق مصرف کنندگان، توجه به استانداردها در تولید و عرضه کالا و خدمات است و هر اندازه که تولیدات، کیفیت بالایی داشته باشند حاصل آن سود تولیدکننده است.



تاریخ انتشار : 20 آذر 1391, 00:49



» اخبار مرتبط:

  • 22 نوع کالای غیراستاندارد دربازار کهگیلویه و بویراحمد /قابل توجه مردم
  • هشدار!!وقتی قند میخرید به مارکش توجه کنید
  • تخلف درتولید فرآورده های گوشتی در یاسوج/اعضای داخل بدن مرغ در تهیه کالباس و....
  • کشف 2800 کیلوگرم جگر مرغ تاریخ مصرف گذشته
  • طلای 14 عیار در راه است !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟