مشروح اخبار


» ازتغییرفرمانداران دراستان بوشهر تا اقدامات دلواپسان در شهرهای مختلف استان +حواشی



خبر تغییرات و جابجایی فرمانداران استان بوشهر رسانه ای شده است.ازسوی دیگر  این در حالی بود که سخنران مراسم سالگرد رحلت امام در برازجان به این موضوع دامن زده بود که اظهارات وی با اعتراض برخی از حاضران مواجه شده و مراسم به تشنج کشیده شد.


  • خبر تغییرات و جابجایی فرمانداران استان رسانه ای شده است. در اسفندماه گذشته یک سایت محلی خبر داده بود در جریان پایش عملکرد فرمانداران استان، امکان تغییرات یا جابجایی برخی از آنها تا اردیبهشت ماه وجود دارد. در همین خصوص سایت بیست نوشت: قرار است عبدالله نادری فرماندار کنونی جم به همین سمت در عسلویه منتقل شود، ضمن اینکه فرماندار کنونی عسلویه هم راهی دیلم خواهد شد. دلیل این تغییرات اعلام نشده، ولی ظاهرا به دلیل آنکه نادری سابقه بخشداری عسلویه را داشته، از سوی استاندار برای این فرمانداری مناسب تر می باشد.
  • گفته می شود در پی انتشار برخی فراخوان ها در فضای مجازی برای تجمع روز شنبه دلواپسان در مقابل فرمانداری دشتستان در اعتراض به آنچه اهانت به بیانات رهبری توسط آموزش و پرورش عنوان شده، شماری از حامیان دولت نیز در نظر داشتند به طور همزمان در مقابل آموزش و پرورش این شهرستان در حمایت از مدیر این اداره تجمع کنند. نهایتا با توصیه های صورت گرفته به گروه اول مبنی بر خودداری از دامن زدن به حواشی و ملتهب کردن جو شهر، تجمع دوم نیز لغو شد.
  • در نمازجمعه دیروز برازجان بنرهایی با عنوان "امت انقلابی و حزب الله دشتستان" نصب شده و در آن درخواست شده دهدشتی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و صابری معاون فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به دلیل آنچه هتک حرکت مراسم سالگرد رحلت امام در برازجان نامیده شده، برکنار شوند. همچنین در بنر دیگری با ادعای هتک حرمت به تمثال و گفتار مقام معظم رهبری توسط رییس آموزش و پرورش دشتستان، درخواست برکناری لواسانی شده است. پیش تر این اداره در خصوص جوسازی های رسانه ای توضیحاتی ارائه و اعلام کرده بود: «بسیج دانش آموزی حوزه  خواهران بدون هماهنگی با این روابط عمومی ، اقدام به نصب بنری با مضمون (ما نمی گذاریم) در بخشی از نرده های اصلی این اداره کرد که محتوای آن جمله ای در تضعیف تیم مذاکره کننده ی هسته ای بود. از آنجا که به تشخیص این مدیریت تضعیف تیم مذاکره کننده ی هسته ای که مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری و تایید معظم له به کار زار مبارزه با قدرت های بزرگ مشغولند به صواب نبوده و به مدت دو روز هم در آنجا نصب بود، با احترام آن را باز نموده و به جای آن بنرهای منطبق با مناسبت روز نصب گردید.» این در حالی بود که سخنران مراسم سالگرد رحلت امام در برازجان به این موضوع دامن زده بود که اظهارات وی با اعتراض برخی از حاضران مواجه شده و مراسم به تشنج کشیده شد.



تاریخ انتشار : 17 خرداد 1394, 00:49



» اخبار مرتبط:

  • از دوبارعزل مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر دریک هفته تا تجمع فرهنگیان بوشهر
  • طی مراسمی: فرماندار جدید بوشهر معارفه شد
  • امکان تغییر و جابجایی دراعضای شورای شهر بوشهر/ابطال انتخابات....
  • شایعه قتل چندافغانی در دشتستان دروغ است
  • مدیری که دانش‎آموز خود را تنبیه کرد برکنار شد +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟