مشروح اخبار


» امکان تغییر و جابجایی دراعضای شورای شهر بوشهر/ابطال انتخابات....



دبیر هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه امکان تغییر و جابجایی افراد اصلی و علی‌البدل وجود دارد،افزود:اصحاب رسانه از ابتدای انتخابات تا انتها در راستای برگزاری مطلوب انتخابات نقش‌آفرین بودند و تاثیر بسزایی در برگزاری مطلوب و سالم انتخابات داشتند.

alt موسوی‌نژاد مطرح کرد: انتخابات بوشهر به هیچ وجه ابطال نمی‌شود/ امکان تغییر و جابجایی افراد اصلی و علی‌البدل وجود دارد دبیر هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات بوشهر به هیچ وجه ابطال نمی‌شود گفت: امکان تغییر و جابجایی افراد اصلی و علی‌البدل وجود دارد.

به گزارش راک نیوز از بوشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران استان بوشهر اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد سطح و ضریب ایمنی ایران اسلامی را در نظام بین‌الملل ارتقا داد.

وی افزود: اصحاب رسانه از ابتدای انتخابات تا انتها در راستای برگزاری مطلوب انتخابات نقش‌آفرین بودند و تاثیر بسزایی در برگزاری مطلوب و سالم انتخابات داشتند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات برخی نامزدهای شورای شهر بوشهر و برازجان بر این انتخابات خاطرنشان کرد: اشتباهاتی که ناشی از جهت‌گیری هیئت‌های اجرایی باشد در انتخابات نداشتیم و برخی اشتباهات سهوی به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی هیئت‌های اجرایی به وجود آمده است.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: سلامت انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان مشهود است و اگر مشکلی هم بوده سهوی بوده که با دقت کامل رسیدگی می‌شود.

وی اضافه کرد: انتخابات شوراها در شهرستان‌های عسلویه، دیر، کنگان و دیلم بدون اعتراض مورد تایید قرار گرفته است.

موسوی‌نژاد گفت: در شهرستان جم تنها در یک روستا به نام تشان اشتباهاتی وجود داشته که رسیدگی شد و در شهر آباد تنگستان نیز با بازشماری آرا مسئله مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در شهرستان دشتی نیز با بررسی هیئت نظارت انتخابات، صحت انتخابات مورد تایید قرار گرفته و در شهرستان گناوه نیز با رسیدگی به وضعیت روستای پوزه‌گاه این انتخابات تایید شده است.

این نماینده مجلس افزود: در شهرهای برازجان و بوشهر نیز به دلیل اعتراضات برخی نامزدها شاهد بازشماری صندوق‌ها هستیم.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: با وجودی که اعتراضات معترضین بدون هیچ مستنداتی ارائه شده اما به دلیل اینکه شبهات برطرف شود نسبت به بازشماری صندوق‌ها اقدام کرده‌ایم و تاکنون 5 صندوق در بوشهر و 4 صندوق در برازجان بازشماری شده‌اند.

دبیر هیات نظارت انتخابات شوراهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: بازشماری صندوق‌ها در افراد اصلی و علی‌البدل تاثیری نداشته و برای اطمینان بیشتر 5 صندوق جدید در بوشهر و 6 صندوق جدید در برازجان بازشماری می‌شوند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه انتخابات بوشهر به هیچ وجه ابطال نمی‌شود افزود: امکان تغییر و جابجایی افراد اصلی و علی‌البدل وجود دارد ولی امکان ابطال انتخابات وجود ندارد.



تاریخ انتشار : 16 تیر 1392, 23:05



» اخبار مرتبط:

  • هیئت نظارت بر سر دوراهی تایید یا ابطال انتخابات شورای شهر بوشهر
  • انتخابات شورای شهر بوشهر تایید شد
  • تغيير در 3 شوراي استان پس از بازشماري آْراء
  • صحت انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز تایید شد
  • ترکیب اعضای شورای شهر شوش تغییر کرد/بعد از بازشماری آرا!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟