مشروح اخبار


» توصیف قابل تامل یک مقام ارشد کشوری از مدیر کهگیلویه و بویراحمدی



در جریان سفر یک مقام کشوری و در شورای اداری، او توصیفی جالب و فراتر از تعاریف معمول از یک مدیر استانی داشت که در نوع خودش قابل تامل است.


در جریان سفر یک مقام کشوری و در شورای اداری، او توصیفی جالب و فراتر از تعاریف معمول از یک مدیر استانی داشت که در نوع خودش قابل تامل است.


به گزارش راک نیوز از یاسوج، عباسعلی نوبخت در سفر به کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شورای اداری ابتدا به مسایل کشوری حوزه جنگل‌ها اشاره کرد و بعد از آن از زاگرس و نقش آن در آب و خاک گفت.


رییس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور در ابتدای صحبت‌هایش به روال معمول و عادی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از اداره‌کل منابع طبیعی قدردانی کرد و تا اینجا چیز عجیبی نبود اما وقتی آقای نوبخت در مورد اقدامات شاخص سازمان جنگل‌ها حرف می‌زد، فراتر از تعارف به نکته‌ای مهم اشاره کرد.


رئیس سازمان جنگل‌ها و معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد ارتباط بین سازمان جهاد کشاورزی، ادارات بالادستی همچون استانداری، بخش خصوصی و صنایع بسیار خوب است و طبق نظر مجموعه وزارت، آقای معتمدی‌پور از بهترین روسای سازمان‌های کشور است که به خوبی توانسته است این ارتباط و تعامل با بالادست و ادارات زیرمجموعه را برقرار کند و تسهیل گری و انسجام بسیار مناسبی میان دستگاه‌های مختلف و دیگر بخش‌ها ایجاد کند و این ارزشمند است.


نوبخت ادامه داد: حقیقتا ما در سطح کشور نیز از چنین شیوه‌ مدیریتی الگوبرداری کردیم و تفاهم‌نامه‌هایی را با دیگر دستگاه‌ها، صاحبان صنایع و آموزش و‌پرورش و خود مردم منعقد کردیم تا بتوانیم ارتباط و تعامل خود را با عوامل بیرونی تسهیل و تقویت کنیم.


وی گفت: دکتر معتمدی از جمله مدیران موفقی است که به خوبی توانسته بسیاری از اهداف مهم وزارت جهاد در استان تحت مدیریتش را محقق کند.



تاریخ انتشار : 6 خرداد 1403, 21:03



» اخبار مرتبط:

  • رئیس سازمان جنگل‌ها در یاسوج: سالیانه ۶ میلیارد مترمکعب آب در جنگل‌های زاگرس ذخیره می‌شود
  • ویژه برنامه "بی تعارف" با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با "جنگل های بلوط"/زمان
  • هشدار متولی ارشد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع
  • دیدار معاون وزیر جهاد و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • معتمدی پور مطرح کرد: بیان مطالبه جدی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در حضور رییس سازمان جنگل‌های کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟