مشروح اخبار


» تغيير در 3 شوراي استان پس از بازشماري آْراء



بازشماري دو باره برخي از صندوق هاي راي منجر به تغييراتي در برخي شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان شده است.وی  افزود: پس از آگهی صحت انتخابات از سوی فرمانداری ها، معترضان به نتایج اعلام شده دو روز فرصت داشتند اعتراض کتبی خود را به هیات های نظارت تحویل دهند.

بازشماري دو باره برخي از صندوق هاي راي منجر به تغييراتي در برخي شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان بوشهر شده است.


جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: بازشماری دو باره برخی از صندوق های رای منجر به تغییراتی در برخی شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز، نصرالله شفیعی افزود: پس از آگهی صحت انتخابات از سوی فرمانداری ها، معترضان به نتایج اعلام شده دو روز فرصت داشتند اعتراض کتبی خود را به هیات های نظارت تحویل دهند.

http://img.irna.ir/1392/13920410/80719083/80719083-4475059.jpg

وی یادآورشد: در همین ارتباط شماری از نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی به نتایج اعتراض داشتند که به همه آنها رسیدگی شده است.

حانشین ستاد انتخابات استان بوشهر در گفتگو با ایرنا اضافه کرد: در اعتراض های وارده فقط در سه شورای اسلامی تغییراتی حاصل شده است و مابقی تاثیری در نتیجه آنها نداشته است.

شفیعی ادامه داد: در شورای اسلامی روستای تشان شهرستان جم دو نفر از اعضای اصلی جای خود را به علی البدل دادند که ترکیب اعضای این شورا به کلی تغییر کرد.

وی گفت: در شهر آباد شهرستان تنگستان نیز یکی از اعضای علی البدل جای آخرین نفر راه یافته به شورای اسلامی این شهر را گرفت.

شفیعی افزود: در بازشماری و بررسی نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر گناوه نیز بدون تغییر در ترکیب اصلی، دو نفر از اعضای علی البدل جای خود را عوض کردند طوری که نفر اول به عنوان نفر دوم تعیین شد و نفر دوم نیز به اول تغییر یافت.

وی یادآورشد: با توجه به اعتراض نسبت به نتایج انتخابات شورای اسلامی در شهر بوشهر نیز هیات نظارت در هفته جاری قرار است بازشماری برخی از صندوق های اخذ رای را انجام دهد.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به بالا بودن شمار نامزدها و همزمانی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات با کم ترین مشکل در استان بوشهر برگزار شد.

وی گفت: این که به اعتراض های داوطلبان رسیدگی و نتایج بررسی ها به شکل صحیح اعلام می شود بیانگر بی طرفی هیات های اجرایی و نظارت و امانت داری آنهاست.

شفیعی بیان کرد: صحت انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در همه شهرستان های استان بوشهر آگهی شده است.

وی گفت: مهلت قانونی اعتراض ها به پایان رسیده است و فقط به اعتراض هایی که در مهلت تعیین شده در اختیار هیات نظارت قرار گرفته باشد رسیدگی خواهد شد.(نوب نیوز)

 

 

 

 

 

 



تاریخ انتشار : 11 تیر 1392, 01:00



» اخبار مرتبط:

  • امکان تغییر و جابجایی دراعضای شورای شهر بوشهر/ابطال انتخابات....
  • انتخابات شورای شهر بوشهر تایید شد
  • زمان اعلام صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی گچساران اعلام شد
  • هیئت نظارت بر سر دوراهی تایید یا ابطال انتخابات شورای شهر بوشهر
  • ترکیب اعضای شورای شهر شوش تغییر کرد/بعد از بازشماری آرا!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟