مشروح اخبار


» خبردردناک امام جمعه :دریافت پیامک‌های خرید و فروش مواد مخدر در برخی محله‌های گچساران/سونوگرافی برای بانوان توسط یک زن انجام شود



حجت‌الاسلام سید‌ امین‌الله حجازی در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و نفی از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو بال مهم و اساسی برای اوج گرفتن مومنان در دنیا و آخرت است.

وی در ادامه ضمن

 


حجت‌الاسلام سید‌ امین‌الله حجازی در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و نفی از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو بال مهم و اساسی برای اوج گرفتن مومنان در دنیا و آخرت است.

به گزارش راک نیوز از دوگنبدان ، امام جمعه گچساران در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تشییع پیکر شهدای غواص در تهران گفت: تشییع پیکر شهدای غواص در تهران دارای پیام‌های مختلفی بود که حضور میلیونی مردم و نشان دادن علاقمندی آنها به نظام همچنین مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان از جمله پیام‌های آن بود.

وی در ادامه با اشاره به 5 تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: ورود مواد مخدر مختلف از جنله صنعتی و سنتی به کشور ایران اسلامی زنگ هشدار و خطری بزرگ بوده که خانواده‌ها باید در این خصوص هشیار باشند.

حجازی یادآور شد: امروز سن و جنسیت گرایش به اعتیاد دیگر افراد مسن نیستند امروز سن گرایش به اعتیاد همه قشرها را در برگرفته و هیچ کسی در مصونیت قرار ندارد.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به شرایط زیستی و محیطی بافت فرسوده گچساران گفت: بافت فرسوده گچساران دارای 164 هکتار بوده که بر اساس گزارشات رسیده معضل اعتیاد در این مناطق بیشتر دیده می‌شود.

حجازی تأکید کرد: در این خصوص مسئولان و نیروهای امنیتی، انتظامی و فرهنگی باید تلاش و همت بیشتری در این خصوص انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به دریافت پیامک‌های مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در برخی محله‌های گچساران گفت: بسیار تأسف‌انگیز است که بعضی افراد به راحتی در برخس محله‌ها اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کنند و مردم پیام داده‌اند که کسی جرات برخورد با آنها را نیز ندارد.

حجازی با اشاره به مشکل انجام عمل سونوگرافی زنان توسط سونوگراف مرد در گچساران عنوان کرد: در حال حاضر عمل سونوگرافی در گچساران برای بانوان توسط سونوگراف مرد انجام می‌شود که در این خصوص تذکرات لازم داده شده است اما متأسفانه هیچ قدمی برداشته نشده است.

امام جمعه گچساران در ادامه افزود: در این خصوص مسئولان رایزنی کنند تا این مشکل در گچساران برطرف شود و سونوگرافی برای بانوان توسط یک زن انجام شود.

حجای از مسئولان بیمارستان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خواست تا در صورت امکان عمل سونوگرافی را برای همه شهروندان زن پیش‌‌بینی کنند تا شرایط سونوگرافی در گچساران برطرف شود.

 



تاریخ انتشار : 30 خرداد 1394, 08:34



» اخبار مرتبط:

  • هشدار امام جمعه موقت گچساران : برخی اساتیددانشگاه بدنبال نمره گرفتن برای آشنایان خودهستند
  • مسئولانی که با مبانی شرعی آشنایی ندارند، محترمانه جا‌به‌جا شوند
  • بیکاری در کشور محصول عدم استفاده از علوم اهل بیت در دانشگاه‌ها است
  • اولین هشدار امام جمعه جدیدگچساران/مسئولان کم‌کار را زیر سوال می‌بریم
  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟