مشروح اخبار


» نشست اصولگرایان در زادگاه "تاجگردون" برگزار شد



نماینده مورد نظر اصولگرایان در چند روز آینده پس از تصمیم نهایی شورای نگهبان در مورد رد یا تایید استانی شدن انتخابات با حضور حداکثری اصولگرایان شهرستان باشت و با نظر اکثریت اصولگرایان انتخاب خواهد شد و همه نیروهای اصولگرا قاطعانه از ایشان حمایت خواهند کرد و در صورت استانی شدن انتخابات تصمیمات دیگری گرفته خواهد شد.


در این نشست نظرها بهم نزدیک بوده ودر گام اول وحدت را سر لوحه کلیه برنامه های خود قرار داده واهداف پیشنهادی را معرفی کردند .وتصمیم بر این شد که کاندید منتخب نشست اصولگرایان را با قاطعیت حمایت کنند.

به گزارش راک نیوز، نماینده مورد نظر اصولگرایان در چند روز آینده پس از تصمیم نهایی شورای نگهبان در مورد رد یا تایید استانی شدن انتخابات با حضور حداکثری اصولگرایان شهرستان باشت و با نظر اکثریت اصولگرایان انتخاب خواهد شد و همه نیروهای اصولگرا قاطعانه از ایشان حمایت خواهند کرد و در صورت استانی شدن انتخابات تصمیمات دیگری گرفته خواهد شد.

در چند روز آینده از تمامی اصولگرایان شهرستان باشت و روستاهای اطراف دعوت بعمل خواهد آمد و ده نفر به عنوان نمایندگان اصولگرایان شهرستان باشت انتخاب خواهد شدو نفرات منتخب با نمایندگان اصولگرای شهرستان گچساران هماهنگی لازم را داشته باشند./آوای جنوب



تاریخ انتشار : 11 تیر 1394, 01:42



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری جلسه وحدت اصولگرایان در 18 دی
  • زمان معرفی کاندید اصولگرایان گچساران وباشت اعلام شد
  • ازکاندید شدن "موحد"درگچساران تاعبور از حسینی برای شکست تاجگردون
  • نشست شوراهای استانی جبهه متحد اصولگرایان جمعه برگزار می‌شود
  • خواب مؤتلفه بویراحمد برای مجلس دهم!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟