مشروح اخبار


» دادستانی به جد پیگیر قضایی و کارشناسی حادثه تیراندازی یاسوج است



دادستان عمومی وانقلاب مرکز کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: پیگیری قضایی، کارشناسی و پلیسی برای روشن شدن علت حادثه تیراندازی بلوار امام یاسوج و برخورد قضایی به موقع به طور جد در دست بررسی است.


دادستان عمومی وانقلاب مرکز کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: پیگیری قضایی، کارشناسی و پلیسی برای روشن شدن علت حادثه تیراندازی بلوار امام یاسوج و برخورد قضایی به موقع به طور جد در دست بررسی است.

 مختار کوشا دقایقی پیش دراین زمینه افزود: به محض اعلام خبر وقوع حادثه سحرگاه روز گذشته در یاسوج عملیات های قضایی و کارشناسی بهمراه بازپرس ویژه تاکنون ادامه دارد.

وی گفت: با تلاش تیم ویژه بازپرسی و هماهنگی و جدیت دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و تحقیق از عاملان این حادثه به زودی مردم نیز در جریان جزئیات کامل آن قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه تمامی ظرفیت های موجود قضایی ، امنیتی و اطلاعاتی برای روشن شدن این حادثه به کار گرفته شده است، یادآور شد: تیم بازپرسی و پلیسی از همان ساعات اول بعد از وقوع حادثه با حضور در محل حادثه،گفت وگو با مجروحان و مضروبان و شاهدان عینی به دنبال روشن شدن موضوع هستند.

به گزارش راک نیوز ، سحرگاه روز چهارشنبه در یکی از خیابانهای شهر یاسوج در اثر تیراندازی از یک خودرو شش نفر زخمی شدند که تاکنون دو نفراز آنها جان خود را از دست داده اند.

این حادثه از همان زمان وقوع در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نیز بازتاب گسترده ای داشت.

به گفته مضروبان و مجروحان، حادثه حدود ساعت دو و نیم سحرگاه دیروز (چهارشنبه 17تیرماه)در بلوار امام خمینی (ره) و در منطقه چهارراه عالیوند شهر یاسوج رخ داد.

به گفته پزشک و پرستاران بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حال عمومی چهار نفر از مجروحان و مضروبان این حادثه که بیشتر از ناحیه دست و پا ، قفسه سینه و لگن دچار آسیب شده اند رو به بهبودی هستند.

یک نفر از این افراد همان ساعت اول بعد از حادثه جان داد و یک نفر دیگر از مجروحان نیز که دچار خونریزی شدید مغزی شده بود تحت عمل جراحی پزشکان قرار گرفت ولی بعلت پایین بودن ضریب هوشیاری، هوشیاری خود را بدست نیاورد ودربخش مراقبت های ویژه این  بیمارستان جان باخت.

با تلاش نیروهای آگاهی وامنیتی استان کهگیلویه وبویراحمد وشهرستان گچساران طی کمتراز 24 ساعت از زمان وقوع حادثه دو نفر از عوامل این حادثه ناگوار درشهرستان گچساران شناسایی و دستگیر شدند.



تاریخ انتشار : 18 تیر 1394, 09:21



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد:عاملان اصلی حادثه تیراندازی یاسوج درگچساران دستگیر شدند/یکی دیگر ازمجروحان دربیمارستان جان باخت
  • تازه ترین جزئیات تیراندازی سحرگاه امروز دریاسوج/ 6کشته وزخمی دربرداشت +عکس
  • تصادف پراید با سایپا 9کشته وزخمی دربرداشت/2 پسربچه درجمع مجروحان
  • حادثه مرگ بار جاده یاسوج -سپیدان 8 کشته وزخمی داشت/مرگ3تبعه افغان
  • عاملان تیراندازی شبانه در دیر بوشهر دستگیر شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟