مشروح اخبار


» نمایشگاه صنایع‌دستی استان‌های سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود



مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت:مجوز برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی به وسیله سازمان میراث فرهنگی صادر شده و اعتباری در همین خصوص نیز در گرفته شده است و نمایشگاه میراث فرهنگی با حضور تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

 

این مسئول بیان کرد: با توجه به حضور گردشگران برای سفر به استان و همچنین بازدید 


 

با حضور استان‌های سراسر کشور:

نمایشگاه صنایع‌دستی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی مرداد‌ماه سال‌جاری و با حضور استان‌های سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود.

 

به گزارش  راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان ،محمود باقری از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی با حضور تمام استان‌های کشور در شهر یاسوج خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه مرداد‌ماه سال‌جاری در محل پارک مهرورزی یاسوج برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: مجوز برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی به وسیله سازمان میراث فرهنگی صادر شده و اعتباری در همین خصوص نیز در گرفته شده است و نمایشگاه میراث فرهنگی با حضور تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

 

این مسئول بیان کرد: با توجه به حضور گردشگران برای سفر به استان و همچنین بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی لازم است ادارات مهمانسراهای خود را در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دهند.

 

باقری همچنین از برگزاری جشنواره شب‌های یاسوج خبر داد و عنوان کرد: با توجه به خواسته سازمان میراث فرهنگی مبنی بر تعریف یک رویداد جاذب گردشگری متناسب با ایام تابستان جشنواره شب‌های شهر یاسوج در پارک‌های ساحلی و مهرورزی این شهر برگزار می‌شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره با همکاری بخش خصوصی و همچنین سازمان میراث فرهنگی در استان برگزار می‌شود، بیان کرد: در این جشنواره علاوه بر مراسم شعرخوانی و اجرای برنامه‌های شاد مردم و گردشگران با آداب، رسوم و فرهنگ مردم استان آشنا می‌شوند.

 

وی بیان کرد: باید سهم خود را از اعتبارات فرهنگی سازمان میراث فرهنگی بگیریم و این اعتبار را در برگزاری کارهای فرهنگی برای مسافران و گردشگران با توجه به ظرفیت استان هزینه کنیم.

 

 



تاریخ انتشار : 18 تیر 1394, 17:53



» اخبار مرتبط:

  • معاون جدید اداره کل میراث فرهنگی استان منصوب شد
  • سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد منصوب شد
  • مدیر اداره کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد ،سرپرست معاونت فارس شد
  • صنایع‌ دستی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در اشتغال‌زایی دارد.
  • "سوگلی " رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشت شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟