مشروح اخبار


» بزرگواری درواکنش به حاشیه‌سازی اخیر:در سال همدلی و همزبانی ناگزیر به ادامه چنین روندی هستیم



نماینده مردم شهرستا‌ن‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی در جلسات خصوصی حرف‌های نمایندگان را برای جمع بیرون هم بازگو می‌کنند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل عده‌ای هم در پی سوء استفاده از این فضا هستند.


حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری  در یاسوج در پاسخ به این سؤال که برخی حاشیه‌هایی که چند روز اخیر میان نمایندگان استان رد و بدل شد به چه دلیل بوده و آیا مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد پس از سه سال عمر مجلس انسجام خود را از دست داده است، اظهار کرد: به هیچ وجه چنین نیست و دلیلی نمی‌بینیم که بخواهیم با هم تنش و اختلاف داشته باشیم.

به گزارش راک نیوز ، وی با بیان اینکه استان محروم و توسعه نایافته کهگیلویه و بویراحمد این قدر مشکلات دارد که دیگر تحمل حاشیه‌های این چنینی را ندارد، افزود: هر چند هر یک از ما سه نماینده عضو مجمع نمایندگان استان در طیف‌های سیاسی متفاوت با هم تعریف می‌شویم اما هر سه سعی کرده‌ایم برای رضای مردم استان و کمک به رفع محرومیت‌ها اگر اختلاف سلیقه‌ای هم داریم آن را به سطح جامعه و مردم نکشانیم.

بزرگواری حاشیه‌سازی را به ضرر همه دانست و گفت: هر مسئول و نماینده‌ای اگر وارد حاشیه شود اولین کسی که ضرر می‌کند فرد حاشیه‌ساز است که تاکنون نمایندگان استان ما وارد حاشیه با یکدیگر نشده‌اند و این روند دوستی و تعامل را به رغم هر شیطنتی از بیرون جمع خود ادامه خواهند داد.

نماینده مردم شهرستا‌ن‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی در جلسات خصوصی حرف‌های نمایندگان را برای جمع بیرون هم بازگو می‌کنند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل عده‌ای هم در پی سوء استفاده از این فضا هستند.

وی گفت: متأسفانه برخی به نام رسانه‌ به خصوص سایت‌ها به دنبال دامن زدن به اختلاف در میان مسئولان و نمایندگان استان هستند که این کار به ضرر خود رسانه‌ها هم خواهد بود، چرا که موجب بی‌اعتمادی خوانندگان خواهند شد و علاوه بر این که کمکی به توسعه استان نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام بزرگواری با قدردانی از دو نماینده دیگر استان به دلیل پیگیری‌های مستمر در راستای رفع مشکلات حوزه‌های انتخابیه گفت: هر کاری که برای شهرها و مناطق مختلف شود همه کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد است و اگر نماینده‌ای قصد کمک به حوزه انتخابیه دیگر را داشته باشد نشان دهنده همت بلندی است که برای توسعه استان دارد، چرا که معتقدیم بویراحمد و کهگیلویه و گچساران و دیگر شهرستان‌ها و مناطق همه اعضای یک پیکرند.

این نماینده مردم در مجلس افزود: کم‌کاری در میان همکاران تاکنون مشاهده نکرده‌ام و آن چه تاکنون دیده‌ام از خود گذشتگی برای توسعه استان بوده است.

وی افزود: در دوره هشتم که توفیق حضور در مجلس را داشتم نمایندگان استان با هم هیچ اختلافی نداشتند و اکنون هم که سه سال از عمر مجلس نهم گذشته هیچ کدام از نمایندگان به فکر تخریب و یا حاشیه‌سازی برای یکدیگر نبوده‌اند.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد، هماهنگی کنونی میان نمایندگان و مسئولان را در کشور نمونه دانست و گفت: هر سه نماینده با برادری و همدلی و همزبانی این مسیر را تا آخر ادامه می‌دهند چرا که در سال همدلی و همزبانی ناگزیر به ادامه چنین روندی هستیم.

 



تاریخ انتشار : 20 تیر 1394, 08:33



» اخبار مرتبط:

  • تذکر"بزرگواری"به مسئولان گاز استان /مسئولان به جای ابهام پیگیرگازرسانی قلعه رئیسی باشند
  • تاجگردون: دلم برای آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا می‌سوزد
  • روایت معاون استاندار از رقابت نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس
  • نمی‌توانیم برای رفع مشکلات موجود در استان معجزه کنیم
  • والده آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    • رضا

    • 26 تیر 1394 05:32
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    هی خدا ایشناست که چه ابلیسی هستی.اخر مجلسه داری خودتو عروس نشون میدی.هرطوری رفتی تو مجلس بماند ولی خوب عابرومون رو بردی
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟