مشروح اخبار


» روایت معاون استاندار از رقابت نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس



پژمان نیک‌اقبالی  در جمع برخی مسئولان استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ارتباطی متفاوت میان نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر در گذشته‌ رقابت‌های سیاسی میان نمایندگان مردم ما در مجلس وجود داشت اکنون این رقابت‌ها به نوعی دیگر تبدیل شده است.

نیک‌اقبالی افزود: رقابت در میان نمایندگان برای...

 


پژمان نیک‌اقبالی در جمع برخی مسئولان استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ارتباطی متفاوت میان نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر در گذشته‌ رقابت‌های سیاسی میان نمایندگان مردم ما در مجلس وجود داشت اکنون این رقابت‌ها به نوعی دیگر تبدیل شده است.

نیک‌اقبالی افزود: رقابت در میان نمایندگان برای پروژه‌های عمرانی است و سعی آن‌ها بر این است تا با رایزنی در مرکز، اعتبارات مورد نیاز برای پروژه‌های عمرانی اخذ کنند.

این مسئول بیان کرد: این رقابتی خوب برای توسعه استان و کمک به رشد پروژه‌های عمرانی و در یک کلام عمران و آبادانی هر چه بیشتر استان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد است.

معاون عمرانی استاندار به فضای آرام و بدون هرگونه تنشی میان نمایندگان و استاندار اشاره کرد و گفت: همین فضای آرام و صمیمی است که باعث شده در سال‌جاری رشد اعتبارات عمرانی در کل کشور 16 درصد و در استان ما برخلاف سایر جاها افزایش و رشد صد درصدی داشته باشد.

به گزارش راک نیوز ،نیک‌اقبالی در همین ارتباط با بیان اینکه در بخش راه اعتبارات ما سه برابر، در آب 2.5 برابر و در بسیاری از بخش‌های دیگر به همین میزان افزایش داشته باشد، افزود: اعتبارات ما از 300 میلیارد تومان گذشته به 600 میلیارد تومان رسیده است.

وی گفت: اکنون در هیچ جای استان پروژه‌ای در خصوص راهسازی وجود ندارد که راکد باشد و این به دلیل فضای صمیمی حاکم و همدلی میان مسئولان و نمایندگان برای رفع مشکلات استان است.

 



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1394, 08:32



» اخبار مرتبط:

  • تذکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به مسئولان بومی کهگیلویه و بویراحمد
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • بنام "کهگیلویه وبویراحمد"به کام "شیرازی ها!
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد : سفر معاون اول رئیس‌جمهور به این استان به تعویق افتاد.
  • از افتتاح تاکلنگ زنی درسفر یکروزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد به باشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟