مشروح اخبار


» آخرین مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات خبرگان اعلام شد



مسئول دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این افراد می توانند با در دست داشتن مدارکی از جمله کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی آخرین مدرک تحصیلی حوزوی یا دانشگاهی، کپی کارت ملی و دو قطعه عکس به دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در


مسئول دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا پایان مرداد برای نام نویسی مهلت دارند.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، حجت الاسلام قدرت الله خرم روز، مسئول دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که قصد شرکت در انتخابات خبرگان رهبری را داشته تا پایان مرداد فرصت دارند با در داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: این افراد می توانند با در دست داشتن مدارکی از جمله کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی آخرین مدرک تحصیلی حوزوی یا دانشگاهی، کپی کارت ملی و دو قطعه عکس به دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم خیابان شهیدان فاطمی (دور شهر) و خیابان رسالت، ساختمان دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری مراجعه کنند.

یادآور می شود، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود./شبستان



تاریخ انتشار : 25 مرداد 1394, 11:56



» اخبار مرتبط:

  • ثبت نام داوطلبان انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آغاز شد
  • زمان قطعی برگزاری انتخابات مجلس دهم وخبرگان رهبری مشخص شد
  • اولین کاندیدی که حضور خود را در انتخابات خبرگان رهبری اعلام کرد
  • رقابت 9نفربرای یک کرسی/اسامی نامزدهای انتخابات خبرگان در کهگیلویه و بویراحمد
  • دسته گل وقاب عکس به جای آیت الله ملک حسینی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟