مشروح اخبار


» رودنیل درگفتگو با راک نیوز :دروازه‌بان ذوب‌آهن باید اخراج می‌شد نه بنگر



کارشناس داوری فوتبال اعلام کرد دروازه‌بان ذوب‌آهن در بازی با پرسپولیس باید اخراج می‌شد، اخراج بنگر نادرست بود و یک پنالتی پرسپولیس هم نادیده گرفته شد.نوذر رودنیل در خصوص عملکرد علیرضا فغانی در بازی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در دقیقه ۳۹ بازی و...


کارشناس داوری فوتبال اعلام کرد دروازه‌بان ذوب‌آهن در بازی با پرسپولیس باید اخراج می‌شد، اخراج بنگر نادرست بود و یک پنالتی پرسپولیس هم نادیده گرفته شد.

به گزارش راک نیوز ، نوذر رودنیل در خصوص عملکرد علیرضا فغانی در بازی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر،  گفت: در دقیقه ۳۹ بازی و

در حالیکه مهاجم پرسپولیس دروازه‌بان ذوب‌آهن را دریبل زده بود، دروازه‌بان با بدن خود مانع حرکت او شد و در این صحنه دروازه‌بان باید اخراج و یک پنالتی هم برای پرسپولیس باید اعلام می‌شد.

وی در ادامه افزود: در دقیقه ۴۱ بازی، بازیکن ذوب‌آهن چسبیده به هجده قدم خود روی بازیکن پرسپولیس خطا کرد که داور این خطا را نگرفت، در حالی که باید به بازیکن ذوب‌آهن اخطار هم می‌داد.

این کارشناس داوری ادامه داد: در دقیقه ۵۴ بازی، پنالتی پرسپولیس کاملا درست بود که با توجه به مکث فغانی، فکر می‌کنم کمک داور خطا را دید.

رودنیل در ادامه خاطرنشان کرد: در دقیقه ۸۹ بازی، فغانی به دلیل جایگیری بد و شتابی که داشت و به غلط خطای هند بنگر را اعلام کرد که منجر به ضربه پنالتی شد.

رئیس اسبق دپارتمان داوری کهگیلویه وبویراحمد افزود: در دقیقه ۳+۹۰ بنگر خطایی معمولی روی درواز‌ه‌بان داشت و نیازی به اخطار نبود. به نظر من فغانی اصلا روز خوبی نداشت و با توجه به اینکه تازه از کشور چین آمده بود، احتمالا با خستگی روبرو بود و همچنین با توجه به مشکلاتی که در بازی تراکتورسازی با نفت داشت، شاید هنوز زود بود که چنین بازی حساسی را قضاوت کند.

این کارشناس داوری در پایان گفت: شرایط برای این فصل کمی نگران کننده است، تازه در هفته چهارم مسابقات قرار داریم و شاهد این همه حرف و حدیث و مشکل در قضاوت بازی‌ها هستیم. امیدوارم در ادامه روند بهتری را شاهد باشیم.



تاریخ انتشار : 30 مرداد 1394, 23:48



» اخبار مرتبط:

  • پنالتی پرسپولیس صحیح بود
  • یک کارشناس داوری کشور :گردان باید اخراج میشد
  • محرز ترین اشتباه داور : چشم پوشی از خطای پنالتی دروازه بان آلمان
  • یک کارشناس داوری:2 پنالتی برا ی پرسپولیس گرفته نشد
  • پرسپولیس با ارفاق 20شد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟